داده های محرمانه در دست دیگران

ویبائو وانگ از سال 2016 تا 2018 در اپل کار کرده است. در این مدت او بخشی از تیم Apple Car بود. به یاد داریم: اپل سال هاست که در حال توسعه ماشین الکتریکی خودران خود است.

کارمند اپل اطلاعات محرمانه را می دزدد و به چین فرار می کند

رانندگی خودکار نیز در آلمان در حال کار است:

تنها پس از آن گستره کامل سرقت اطلاعات فاش شد. اکنون حکم بازداشت علیه وانگ صادر شده است. البته این سوال باقی می ماند که آیا او مسترد و سپس محکوم خواهد شد یا خیر. در نهایت با 60 سال زندان روبرو می شود.

مشکوک و مشکوک: پس از ترک اپل در سال 2018، او در شعبه آمریکایی یک شرکت چینی مشغول به کار شد. به طور تصادفی، آنها همچنین در حال توسعه فناوری رانندگی خودکار هستند.

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

یک خودروی الکترونیکی از اپل می تواند چیزی شبیه به این باشد:

این اولین قربانی اپل نیست

اپل به عنوان پیشرو در صنعت، تحت نظارت قدرت ها و شرکت های خارجی است. به همین دلیل است که سازنده آیفون بارها قربانی جاسوسی صنعتی می شود. اکنون چنین کلاهبرداری از پادشاهی میانه افشا شده و مستقیماً متهم شده است. مواد منفجره: موفق به فرار شد و جزئیات سرقت از بین رفته است.

سیب

اتفاقاً این اولین مورد مستند نیست جاسوسی صنعتی در تیم Apple Car. به عنوان مثال، در سال 2022، Xiaolang Zhang، کارمند سابق اپل، به توافقی اعتراف کرد. او نیز ابتدا می خواست فرار کند، اما از قبل دستگیر شد. مظنون دیگری در جیژونگ چن وجود دارد، اما او خود را بی گناه دانست.

Drive Pilot: رانندگی مستقل از مرسدس بنز

این و بیشتر به نام وزارت عدلیه در صحنه. که در ژوئن 2022 خانه فرد را جستجو کرد. جاسوس مظنون سپس فرار کرد، بلیت هواپیما خرید و در گوانگژو چین مستقر شد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع اکنون علیه کارمندان سابق اپل بود رسما به سرقت اسرار تجاری متهم شد مطرح کرد. در سندی که توسط وزارت دادگستری ایالات متحده منتشر شد، وانگ در حال حاضر به شش فقره سرقت اسرار تجاری متهم شده است. از جمله، گفته می‌شود که او در سال 2016 «کد منبع کامل مستقل» را از اپل دانلود کرده است (منبع: CNBC).