داده های خصوصی را از نتایج جستجوی Google حذف کنید

به این ترتیب نتایج جستجو را با داده های خصوصی در Google حذف می کنید:

  1. فرم درخواست را باز می کند.
  2. “حذف اطلاعات نشان داده شده در جستجوی Google” را انتخاب کنید.
  3. گوگل توصیه می کند که با اپراتور وب سایت تماس بگیرید. اما می توانید با برنامه ادامه دهید.
  4. مشخص کنید چه نوع محتوایی را حذف کنید. اینها می توانند عبارات جستجو یا آدرس های اینترنتی مستقیم وب سایت های مربوطه باشند.
  5. همچنین باید نام و نام خانوادگی واقعی، کشور محل سکونت و آدرس ایمیل خود را ارائه دهید.
  6. اطلاعات خود را تایید کنید و درخواست حذف را از طریق “ارسال” ارسال کنید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

وضعیت پردازش را می توان در منوی عملکرد جستجو کرد. این ویژگی در حال ارائه برای کاربران در ایالات متحده و اروپا است و هنوز برای همه در دسترس نیست.

حذف ورودی‌ها در Google: برای برنامه اینجا را کلیک کنید

علاوه بر این، باید یک کپی از شناسه خود را به ایمیل ضمیمه کنید تا ثابت کنید که اطلاعات شماست. اگرچه از نظر فنی حذف پیوندهای مربوطه برای گوگل آسان است، اما می توان انتظار سیل درخواست های حذف را داشت که می تواند مانع از پردازش سریع شود.

در اواسط سال 2022، گوگل ویژگی جدیدی را به برنامه گوگل معرفی خواهد کرد، “نتایج در مورد شما”. سپس اطلاعات خصوصی مانند شماره تلفن و آدرس باید به سرعت از طریق یک صفحه حذف شوند. هنگامی که نتایج جستجو را با داده های خود پیدا کردید، گزینه جدیدی در بالا سمت راست وجود دارد که می توانید ویژگی “نتایج درباره شما” را پیدا کنید. پس از دسترسی، صفحه ای ظاهر می شود که شما را در فرآیند حذف راهنمایی می کند. اگر نتایج جستجوی مربوطه وجود داشته باشد، گزینه “حذف نتیجه” وجود دارد که می تواند برای شروع یک پرس و جو استفاده شود. یکی از دلایل زیر برای حذف ag نتایج جستجو باید وجود داشته باشد:

  • اطلاعات تماس شخصی من را نشان می دهد.
  • اطلاعات تماس من را به قصد آسیب رساندن به من نشان می دهد.
  • اطلاعات شخصی دیگر را نشان می دهد.
  • حاوی اطلاعات غیرقانونی است.
  • منسوخ شده است.

بر اساس حکم ECJ در سال 2014، گوگل موظف است پیوندهای وب سایت های دارای اطلاعات شخصی را از موتور جستجو حذف کند. با این حال، انتشار خود محتوا تحت تأثیر این قضاوت قرار نگرفته است. این حکم از شکایت یک اسپانیایی صادر شد که نامش در یک وب سایت در ارتباط با یک شرکت توقیف املاک منتشر شد. تاریخچه محتوای وب سایت به سال 1998 برمی گردد.

نکته خواندن

پس از ارسال، مراحل بعدی توسط گوگل به شما اطلاع داده خواهد شد. زمان پردازش را نمی توان از قبل مشخص کرد و به هر مورد بستگی دارد. حتی پس از ارسال برنامه، مطمئن نیستید که پیوندهای نتایج جستجو واقعاً حذف شوند یا محتوا از طریق URL های دیگر دوباره ظاهر شود.

Google Pixel 6 & 6 Pro: رنگ ها و ظاهر

داده های خود را در برنامه Google حذف کنید

آیا شما مال خود را می خواهید “حق فراموش شدن” ادعا کنید، خود گوگل ابتدا به شما توصیه می‌کند که با مدیر وب‌سایت مربوطه تماس بگیرید تا داده‌های شخصی و ورودی‌های شما در آنجا حذف شوند. این راه نیز در این مرحله به شما توصیه می شود. در نتیجه رای دادگاه و در مورد درخواست حذف نهایتا همین الان لینک رو از گوگل پاک کردم، اما نه خود محتوا. فقط در صورتی باید درخواست حذف را به Google ارسال کنید که حذف محتوای ناخواسته ناموفق باشد. ماریو کوستجا گونزالس اسپانیایی نیز به این سمت رفت و پس از آن دادگاه دادگستری اروپا مجبور شد با گوگل برخورد کند. اگر مدیر وب‌سایت از حذف داده‌های شخصی شما از مقاله امتناع کند، همچنان باید برای Google یا سایر اپراتورهای موتور جستجو ایمیل بنویسید. در آنجا مشخص می کنید که کدام داده های شخصی و چرا باید حذف شوند. این می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • نام خانوادگی
  • تاریخ تولد
  • اقامتگاه
  • مدارک مدرسه
  • سایر اطلاعات شخصی

در صورت درخواست شخص مربوطه، Google باید پیوندهایی را که حاوی اطلاعات شخصی هستند حذف کند. برای این کار باید یک درخواست ارسال کنید. در اینجا بیاموزید که چگونه می‌توانید درخواست حذف را خودتان به Google ارسال کنید و کدام پیوندها و ورودی‌ها را می‌توان پس از آن حذف کرد.

گوگل

اگر اطلاعاتی در مورد شما در شبکه ظاهر می شود که متعلق به آنجا نیست، ابتدا باید با مدیر وب سایت مربوطه تماس بگیرید. گوگل هیچ تاثیری بر محتوای منتشر شده در وب ندارد و فقط می تواند از طریق موتور جستجوی خود از رسیدن آن به آن جلوگیری کند. گوگل اشکال مختلفی را برای حذف داده های شخصی ارائه می دهد. شما می توانید فرم های جداگانه را در وب سایت Google پیدا کنید. این محتوا قابل حذف است:

  • تصاویری که بدون رضایت به صورت آنلاین ارسال شده اند.
  • تصاویر مدارک شناسایی
  • شماره حساب بانکی و کارت اعتباری
  • عکس امضاهای دست نویس
  • اسناد شخصی
  • اطلاعات تماس شخصی (آدرس، شماره تلفن، آدرس ایمیل)
  • داده های ورود
  • پورنوگرافی جعلی، به عنوان مثال “جعلی عمیق”
  • محتوای خصوصی که ظاهراً فقط با پرداخت هزینه قابل حذف است
  • تصاویر خردسالان در جستجوی تصویر

حذف-گوگل-جستجو-نتایج

مارکو کراتزنبرگ

می‌توانید از فرم مربوطه برای حذف نتایج جستجو برای صفحاتی که حاوی نام شما هستند استفاده کنید (نمایش: GIGA)

گالری عکس را شروع کنید(7 تصویر)

مقاله اصلی در 3 ژوئن 2014، آخرین به روز رسانی در 23 مه 2022

امتحان: درباره اپل چه می دانید؟

همه چیز کار کرد؟ آیا درخواست شما پذیرفته شده است و آیا نام شما از نتایج گوگل حذف شده است؟ چقدر باید صبر کرد؟ یا درخواست شما رد شد؟ تجربیات خود را در نظرات ما ارسال کنید!

برای اطمینان از اینکه نتایج جستجو برای نام شما واقعاً حذف شده است، باید تصاویری را با امضای خود آپلود کنید، به عنوان مثال یک کارت شناسایی عکس گرفته شده.

نتایج گوگل را پاک کنید