خیلی احمقانه حتی برای کپی کردن

در گذشته، می‌توانستید روی آن تکیه کنید: اپل یک ویژگی قطبی‌کننده را معرفی کرد، رقبای کمپ اندروید در ابتدا آن را مسخره کردند، اما آن چیز بعداً کپی شد و به عنوان یک ایده جداگانه فروخته شد. سازنده چینی گوشی های هوشمند Realme اکنون برای انجام این کار بسیار تنبل است.

Realme می خواهد آیفون 14 پرو را کپی کند: کاربران باید کمک کنند

سپس کاربران باید ایده های خود را با نقاشی، GIF یا یک نظر به اشتراک بگذارند. بهترین ایده ها برای اجرا در نظر گرفته می شوند. البته، می‌توانید به‌جای توسعه ایده‌های خود به‌عنوان یک شرکت یا کپی‌برداری تک به تک اپل، همانطور که تاکنون انجام شده است، این کار را نیز انجام دهید.

جایگزین Notch حداقل سلیقه کاربران اندروید را برآورده می کند. به عنوان مثال، یک توسعه دهنده تم برای تلفن های همراه شیائومی قبلاً پیاده سازی مربوطه را ارائه کرده است. با Realme، یک سازنده اکنون رسماً به “مسابقه جزیره ای” می پرد و احتمالاً در آینده نزدیک سعی خواهد کرد راه حل مربوطه را پیدا کند.



منبع

اپل با «جزیره پویا» در آیفون 14 پرو (Max)، یک فضیلت ضروری ایجاد می‌کند و بریدگی شناخته شده را با عملکردی جدید و هیجان‌انگیز جایگزین می‌کند. آنقدر مبتکرانه که دیری نمی‌گذرد که رقبای اندرویدی این ویژگی را کپی می‌کنند. اما یک تولید کننده چینی برای این کار خیلی احمق است و اکنون ایده پردازی را برای خود بسیار آسان می کند.

مخالف

آیفون 14 پرو (حداکثر): جزئیات جزیره پویا

با کلمات آشکار “جزیره رویایی شما چگونه به نظر می رسد؟” (در اصل: “جزیره رویایی شما چگونه است؟”) کاربران خود را هدف گرفته و از آنها در انجمن ایده می خواهد (منبع: Realme). Realme دوست دارد از طرفداران خود بداند که چگونه می توانند به بهترین شکل از “جزیره پویا” اپل کپی کنند. ایده های خود را؟ هیچ، شما به سادگی می توانید کار توسعه دهنده را برون سپاری کنید.

شاید سازندگان چینی ایده های بیشتری را در محدوده محصولات جدید اپل بیابند:

“جزیره پویا” با علاقه گسترده ای روبرو شد

به خصوص پررنگ، اپل یا آیفون 14 پرو (مکس) اصلاً ذکر نشده است. در عوض، خود را کمی ساده لوح نشان می‌دهد و می‌گوید: «رابط کاربری اطراف سوراخ دوربین می‌تواند به شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی تبدیل شود تا تماس‌های دریافتی، آلارم‌ها، اعلان‌ها و موارد دیگر را نشان دهد.» واقعاً؟ این شما را به یاد چه چیزی می اندازد؟ سپس طرفداران وفادار را فرا می خوانید و ایده ها و پیشنهاداتی را در مورد نحوه اجرای چنین ویژگی نرم افزاری در دستگاه های Realme می خواهید.

همه چیز در مورد این است: