خودروی الکترونیکی جدید مینی باید چیزی برای طرفداران واقعی کارتینگ باشد

هرگز چنین چیزی در Mini وجود نداشته است: با Aceman، برند بریتانیایی بی‌ام‌و یک مطالعه خودروی الکتریکی را به نمایش می‌گذارد که قصد دارد بخش جدیدی و بالاتر از همه آینده‌محور را باز کند. به گفته سازنده BMW، Aceman بین مدل های موفق کوپر و کانتریمن قرار گرفته است. او از آن برای پتانسیل استفاده می کند مشتریانی که مینی می خواهند – نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ، اما درست است

Ströer Media Brands GmbH

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

در داخل، به جای چرم از منسوجات استفاده خواهد شد و مشتریان نیز گزینه های زیادی برای شخصی سازی خواهند داشت – در این اطلاعیه به حالت های رانندگی نیز اشاره شده است. ویژگی ها ظاهراً توسط یکی کنترل می شوند صفحه نمایش لمسی مرکزی و گرد و همچنین با استفاده از سوئیچ ضامن کلاسیک از Mini. ما هنوز باید ببینیم که چه تعداد از برنامه های شناخته شده قبلی وارد مدل سری می شوند.

مینی مفهوم خودروی الکتریکی را ارائه می کند: این Aceman جدید است

از کوچک به بزرگ: کراس اوور الکتریکی Smart سریعتر است

برای مینی، مدل کراس اوور برقی یک تازگی است. از یک طرف، شما می خواهید با روند SUV مقابله کنید، اگر تسلیم نشوید، حداقل چیزی. از سوی دیگر، Aceman می خواهد به برند Mini وفادار بماند، بنابراین نباید خیلی حجیم باشد. ایده ای که رقیب بخش اسمارت قبلاً داشت. با اسمارت شماره 1، نتیجه در سال 2022 در چین عرضه خواهد شد.



منبع در حالی که جزئیات فنی هنوز کاملاً محفوظ است، از قبل مشخص است که Mini به چه کسی Aceman اشاره می کند: Stromer خواهد بود به طور رسمی در جریان Gamescom 2022 ارائه شد. خریداران جوان، مشتاق دیجیتال و فناوری در ذهن هستند که چیزهای بازیگوش را دوست دارند.

با خودروی مفهومی Aceman، مینی بینشی از مسیر این برند فرقه در آینده به شما می دهد. نتیجه یک کراس اوور الکتریکی در سبک کلاسیک مینی است – اگرچه نسبتا بزرگ و مدرن به نظر می رسد. درایو صرفاً الکتریکی باید این امکان را فراهم کند.

بی ام و

Stromer جدید از Mini: Aceman باید مخاطبان Gamescom را جذب کند

Stroer Media Brands GmbH

خودروی الکترونیکی باید 4.05 متر طول داشته باشد، نه لزوماً بزرگ در خارج، اما فضای زیادی را در داخل ارائه دهد. این خودروی مفهومی نشان می‌دهد که چگونه مینی در حال اختراع مجدد خود به سمت آینده‌ای تمام الکتریکی است و این برند چیست: احساس برقی کارت رفتن، یک تجربه دیجیتالی همهجانبه استفانی وورست، رئیس برند Mini می‌گوید: و تمرکز قوی بر روی حداقل ردپای زیست‌محیطی.

نکته پس انداز GIGA
سوخت خیلی گرونه؟ آیا به دنبال ارزان ترین پمپ بنزین هستید؟ سپس برنامه سوخت گیری ما را دانلود کنید. در آنجا کمترین قیمت بنزین را در منطقه خود خواهید یافت.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید