خودروی الکترونیکی تازه‌سازی شده اوپل می‌تواند این کار را انجام دهد

شرکت مستقر در روسلشیم فقط روی نسخه الکتریکی کار نکرد. همچنین جدید دو مدل هیبریدی که برای اولین بار به سیستم 48 ولت مجهز می شود. آنها به 74 و 100 کیلو وات می رسند.

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

اوپل شروع نسل جدید کورسا را ​​برای امسال تعیین کرده است، اما هنوز تاریخ مشخصی اعلام نکرده است. همچنین قیمت هنوز مشخص نیست

را دو نسخه جدید کورسا الکتریکی از نظر عملکرد و برد متفاوت است. آنهایی که می‌توانند با کمتر از آن کنار بیایند، در آینده هم بیشتر خواهند شد. با نوع محرک ضعیف تر با 100 کیلووات، اکنون تا 357 کیلومتر امکان پذیر است. همچنین یک نسخه سوپ شده با حداکثر 115 کیلو وات وجود دارد. به گفته اوپل، شما می توانید این کار را انجام دهید تا 402 کیلومتر اطلاعات محدوده بر اساس استاندارد WLTP است، اما هنوز موقت است.

کورسا الکتریک و موتورهای هیبریدی و احتراقی تغییرات مشترک دیگری دارند: اوپل در حال افزایش است. چراغ جلو تطبیقی ​​”Intelli-Lux” رزولوشن 8 تا 14 المان LED این امر باعث می شود که ترافیک روبرو با دقت بیشتری کم رنگ شود.

گوگل و اپل: اوپل نام های بزرگ را وارد خودرو می کند

ویژگی های نرم افزاری شامل دستیارهای رانندگی مانند سیستم هشدار برخورد از جلو با ترمز اضطراری خودکار است. برای پارک راحت تر، این خودروی جمع و جور از یک دوربین دنده عقب با وضوح بالا نیز بهره می برد.

تیزر برای Opel Manta GSe ElektroMOD

اوپل همچنین ظرفیت شارژ را بهبود بخشیده است. با شارژ سریع، باتری باید در عرض 30 دقیقه دوباره از 20 تا 80 درصد به طور کامل شارژ شود. این نام نیز جدید است: Corsa-e به طور رسمی تبدیل خواهد شد کورسا الکتریک.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

Opel Vizor همچنین مانتا الکتریکی را تزئین می کند:

شرکت مستقر در روسلهایم در حال نصب در کابین خلبان است صفحه نمایش لمسی 10 اینچی. سیستم عامل کوالکام تنوع زیادی را تضمین می کند. همینطور هستند ویژگی های اتصال از طریق Apple Car Play و Android Auto در آینده حتی در خودروهای جمع و جور بي سيم ممکن است. علاوه بر این، اوپل به دستیار زبان خود و به‌روزرسانی‌های هوایی (منبع: Stellantis / Opel).

اما اگر چیزی از نظر بصری نیز تغییر نمی کرد، یک لیفت چهره واقعی نخواهد بود. بنابراین کورسا به نمونه ای معمولی برای اوپل می رسد “ویزور” گمشده. المان جلوی ممتد پیچ ​​رعد و برق Opel را به چراغ های جلو LED در سراسر جلو متصل می کند. از زمان عرضه Mokka-e، تمام مدل های جدید اوپل را زینت داده است.

با کورسا تمام الکتریکی، اوپل یک خودروی الکترونیکی هیجان انگیز را با پول نسبتاً کمی ارائه می دهد. این خودروی برقی جمع و جور موفق اکنون در حال تغییر چهره ای است که فقط جنبه زیبایی ندارد. امسال مشتریان همچنان می توانند بین دو پیشرانه الکتریکی یکی را انتخاب کنند.

اوپل به کورسا الکتریک برد بیشتری می دهد