پروژه اپل قبلاً فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است و اکنون بیشتر و بیشتر ملموس تر می شود. اکنون سه یافته جدید به بیرون درز کرده است:

  • انتشار 2026: در ابتدا، ارائه Apple Car برای سال 2025 در دست بحث بود. دیگر نمی توان قرار را نگه داشت و تاخیر دارد. اپل تا سال 2026 زودتر آماده می شود. بنابراین اگر می‌خواهید از اپل خودرو بخرید، در سال‌های آینده همچنان باید به دنبال گزینه‌های جایگزین باشید و هنوز نمی‌توانید اعتصاب کنید و بخرید.

تا کنون، Apple Car تنها به عنوان یک مفهوم در دسترس است:

در نهایت، سیب فقط با آب می جوشد

در بلومبرگ، مارک گورمن، عضو داخلی اپل، بار دیگر کمی بیشتر می داند و به روز شده را با ما به اشتراک می گذارد. وضعیت دانش در مورد ماشین الکتریکی آینده اپل. سازنده آیفون سال هاست که بی سر و صدا و مخفیانه روی این موضوع کار می کند (منبع: بلومبرگ).

خودروی الکتریکی اپل: عرضه، قیمت و ویژگی‌ها مشخص‌تر می‌شوند

اپل می‌خواهد خودروی برقی خود را زودتر به بازار عرضه کند. قیمت باید کمی ارزان تر از برنامه ریزی شده باشد، اما مشتریان بالقوه باید با یک ویژگی مهم خداحافظی کنند – وضعیت فعلی.

سیب

ارزیابی ما: خودروی الکتریکی اپل احتمالاً در پایان خواهد بود “عادی تر” از حد انتظار، حتی سازنده آیفون هم نمی تواند جادو کند. پس از همه، قیمت پس از آن کاهش می یابد. تقریباً برای اپل غیر معمول است، اما با توجه به ویژگی‌های کاهش‌یافته در رانندگی خودکار ضروری است. چرا مشتریان در سال 2026 باید برای خودرویی که کمتر از تسلای 2022 کار می کند، بیشتر بپردازند؟