خودروهای برقی به طور ناگهانی از انبار ناپدید می شوند

این به هیچ وجه ممنوع نیست، پس از همه، مقررات در مورد پاداش زیست محیطی فقط آن را می بینند حداقل دوره نگهداری 6 ماه قبل از. تسلاها از محبوبیت خاصی برخوردار هستند: ما گزارش دادیم که بخش غیر قابل ملاحظه ای از تمام خودروهای مارک دار ثبت شده در آلمان از سال 2012 تاکنون به سایر کشورهای اروپایی فروخته شده است.

تسلا محبوب‌تر از همیشه است، اما این برند متهم است که مشتریان را به آزمایش‌کنندگان بتا تبدیل می‌کند:

فشارسنج DAT: وحشت لحظه آخری با پلاگین هیبریدی

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

همانطور که از نتایج فشارسنج DAT مشخص است، از ژانویه تا سپتامبر سال جاری 272473 BEV و 215647 PHEV ثبت شده است. با این حال، موجودی واقعی به طور قابل توجهی کمتر از حد انتظار است. در مجموع 86888 وسیله نقلیه مفقود شده اند – 50288 BEV و 36600 PHEV (منبع: DAT).

انحراف در آمار: معامله گران تا حدودی مقصر هستند

دومین رشد بزرگ، پلاگین هیبرید (PHEV) با سهم کل 22 درصد و افزایش 51 درصدی است. افزایش تقاضا نسبت به سال قبل می تواند ناشی از وحشت لحظه آخری باشدتا قبل از پایان سال از یارانه ای که به زودی برای خودروهای هیبریدی پلاگین به پایان می رسد، بهره مند شوند. هیبریدی ها همچنان بیشترین تعداد سیستم های درایو جایگزین را با 41 درصد تشکیل می دهند. خودروهایی که با گاز کار می کنند، عقب را با 12 درصد بالا می آورند (منبع: DAT).

خودروهای تمام الکتریکی (BEV)، اما همچنین هیبریدی (HEV) و پلاگین هیبریدی (PHEV؛ می‌توانید در مورد تفاوت‌ها بیشتر بخوانید) در سال 2022 در آلمان بسیار محبوب بودند. این چیزی است که آنها نشان می دهند افزایش درصد ثبت نام.

به گفته Handelsblatt، یکی دیگر از دلایل احتمالی نیز یک دلیل قانونی است، البته قانونی از نظر اخلاقی، عمل تجاری کاملاً غیر قابل اعتراض توسط فروشندگان خودرو. آنها به محض اجاره یا فروش یک خودروی برقی، 6000 یورو پاداش زیست محیطی دولتی را به جیب می زنند. اگر خودرو را پس از شش ماه از مستأجر پس بگیرند، می توانند آن را به عنوان خودروی فرسوده جوان به خارج از کشور صادر کنند. با توجه به تقاضای زیاد و در دسترس بودن کم خودروهای جدید، می توان با آنها پول خوبی به دست آورد.

با توجه به DAT، به طور کامل مشخص نیست که چه چیزی باعث این اختلاف می شود. کارشناسان این را حدس می زنند مجموع زیان، لغو ثبت، تعطیلی و صادرات به این تعداد کمک کند. بر اساس ارقام سازمان حمل و نقل موتوری فدرال (KBA) تعیین تکلیف واضح امکان پذیر نیست.

با این حال، در این میان، 7 درصد از تمام وسایل نقلیه از درایوهای جایگزین استفاده می کنند. این به معنای افزایش قابل توجه 38 درصدی است. خودروهای باتری دار (BEV) بیشترین رشد را نشان می دهند. 25 درصد از تمام وسایل نقلیه با درایوهای جایگزین کاملاً الکتریکی هستند. این میزان نسبت به سال قبل 64 درصد افزایش داشته است.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

اگرچه ثبت نام جدید خودروهای الکتریکی در آلمان به طور پیوسته در حال افزایش است، بسیاری از مدل ها پس از مدتی از آمار حذف می شوند. مرکز مدیریت خودرو (CAM) به یک مدل تجاری مشکوک به لحاظ اخلاقی به عنوان یک عامل کمک کننده مشکوک است.

تحرک

موجودی خودروهای الکترونیکی کمتر از حد انتظار است

از اول اکتبر 2022، Deutsche Automobil Treuhand (DAT) توانست در مجموع 48733413 وسیله نقلیه موتوری ثبت شده در آلمان را تعیین کند. درایوهای معمولی هنوز هم بخش بزرگی از سهام را تشکیل می دهند: 63 درصد از کل وسایل نقلیه با بنزین کار می کنند، در حالی که 30 درصد رانندگان در این کشور به موتورهای احتراقی دیزلی متکی هستند.