خودروهای الکتریکی با هوندا در سال 2025 روانه بازار خواهند شد

این صنعت در حال حاضر با چیزی شبیه به “نوار رسانه ای” آشنا است، که به عنوان یک صفحه نمایش در جلو تا چراغ های جلو اجرا می شود. طبق گفته SHM، خودرو و محیط باید با هم تعامل داشته باشند. از سود عملی باقی مانده است که دیده شود.

Afeela اشاره می کند: سونی و هوندا چیزهای بیشتری در اختیار دارند

SHM در حال برنامه ریزی برای اولین مدل از برند Afeela با سیستم های کمک راننده حداقل در سطح 2 است. رانندگی خودکار تا سطح 3 نیز تحت شرایط خاصی امکان پذیر خواهد بود. در کل کمک کنید 45 دوربین، که مراقب محیط و فضای داخلی نمونه اولیه هستند.

نوار رسانه نمونه اولیه نام تجاری جدید را نشان می دهد. (منبع تصویر: Sony Honda Mobility / Afeela)

نام برند نشان می دهد که سونی و هوندا می خواهند با Afeela یک تجربه خاص (عاطفی) ایجاد کنند. همانطور که میزونو در ارائه توضیح داد، این ویژگی ها برای ایجاد ارتباط بین راننده و سرنشینان و خودروی الکتریکی در نظر گرفته شده است (ویدیوی زیر را ببینید). افیلا یک را فشار دهید “رابطه تعاملی” SHM توضیح می دهد که در آن “مردم تحرک را به عنوان یک موجودیت هوشمند احساس می کنند و تحرک مردم و جامعه را احساس می کنند”، با استفاده از حسگرها و فناوری های IT شبکه ای.

سونی و هوندا در نمایشگاه CES 2023 با یک نام تجاری جدید و بی‌معنی برای خودروهای الکتریکی شروع می‌کنند: شرکت مشترک Sony Honda Mobility (SHM) در حال ارائه اولین نمونه های اولیه برند جدید Afeela. همانطور که مدیر عامل یاسوهید میزونو تاکید می کند، چیزهای بیشتری از این وجود دارد: برند جدید در مورد احساس است.

جزئیات کمی در مورد اولین خودروی الکتریکی وجود دارد، اما میزونو از قبل برنامه‌ریزی‌شده‌ای را اعلام کرده است: SHM می‌خواهد پیش‌سفارش‌ها را در نیمه اول سال 2025 بپذیرد و قرار است فروش آن در همان سال آغاز شود. تحویل ها برای اولین وسایل نقلیه برای بهار 2026 حداقل در آمریکای شمالی در نظر گرفته شده است. خودروی برقی آینده نگر نیز قرار است در آنجا ساخته شود.

با توجه به Mizuno، شما می خواهید در یک اکوسیستم باز همچنین به این دلیل که نرم افزار در حال تبدیل شدن به بخش مهمی از خودروهای مدرن است. در میان چیزهای دیگر، از SoC های سری اسنپدراگون کوالکام استفاده می شود. سونی در زمینه سرگرمی تخصص خاص خود را در پشت PS5 دارد. در عین حال، همراه با Epic Games، آنها می خواهند راه های جدیدی را برای ترکیب سرگرمی و تحرک با هم توسعه دهند (منبع: SHM). به‌روزرسانی‌های «از طریق هوا» از طریق اتصال 5G در دسترس خواهند بود.

سونی و هوندا ارائه می‌کنند: در مدت زمان نسبتاً کوتاهی، برنامه‌های تولیدکننده پلی‌استیشن و خودروهای الکترونیکی این خودروساز به اندازه‌ای پیشرفت کرده‌اند که آن‌ها را به عموم معرفی کند. سونی هوندا موبیلیتی در CES 2023 با یک نمونه اولیه و یک برند کاملاً جدید خودرو حضور دارد. اما مشتریان همچنان باید صبور باشند.

سونی

اولین خودروی الکتریکی مشترک: سونی و هوندا نمونه اولیه را ارائه کردند

اما یک چیز باید با این ایده روشن باشد: سونی و هوندا پروژه مشترک خود را جدی می گیرند. زیرا Afeela نام یک برند کاملاً جدید است، نه نام مدل ارائه شده. اگر از سال 2025 استقبال خوبی از این فیلم صورت گیرد، باز هم استقبال خوبی از آن خواهد شد انتظار بیشتری داشته باشید



منبع