اشکودا می تواند نسبت به فولکس واگن مزیت قیمتی داشته باشد – حتی برای خودروهای برقی:

اشکودا SUV سایز متوسط ​​با پیشرانه الکتریکی را در نظر دارد

بیشتر پول به این سه خودروی الکتریکی سرازیر خواهد شد. با سال جدید، اهداف در اشکودا جاه طلبانه تر شده اند. به طور خاص، شما روی یکی کار می کنید ماشین برقی برای مبتدیان با قیمت اولیه از زیر 25000 یورو این احتمالاً برادر ID.2 برنامه‌ریزی‌شده فولکس واگن است، که قرار است شاخه‌هایی از Skoda و Cupra داشته باشد.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

اشکودا در تهاجمی الکتریکی فرو می‌رود: زیرمجموعه فولکس واگن چک ​​از هدف خود برای سال 2030 فاصله می‌گیرد و اکنون می‌خواهد سهم خودروهای الکتریکی را چهار سال قبل به طور گسترده افزایش دهد. سه مدل جدید برای این منظور در نظر گرفته شده است که قرار است تا سال 2026 در جاده ها عرضه شوند.

شارپ اشکودا: سه خودروی الکتریکی جدید تا سال 2026

اشکودا می خواهد تا سال 2026 ادامه دهد کامپکت E-SUV برای طبقه متوسط ارائه دادن. اطلاعات کمی در مورد جزئیات این وسیله نقلیه وجود دارد. طبق مدل فولکس واگن، نوعی کراس فابیا با پیشرانه الکتریکی قابل تصور است. با این حال، تا کنون این تنها حدس و گمان است. از سوی دیگر، اشکودا در حال حاضر چشم انداز گسترده ای را برای مدل برتر جدید ارائه کرده است. همچنین انتظار می‌رود شاسی‌بلند 7 سرنشین ویژن 7S تا سال 2026 از مفهومی به خودروی تولیدی بالغ تبدیل شود.

با سال 2026 به عنوان هدف جدید، اشکودا در حال تنظیم مجدد تهاجمی خودروهای الکتریکی خود است. در سه سال آینده، سازنده می خواهد پول زیادی را برای این امر خرج کند: سرمایه گذاری ها به 5.6 میلیارد یورو افزایش می یابد. پیش از این 3.1 میلیارد یورو پیش بینی شده بود. ما تا سال 2026 با شما خواهیم آمد سه مدل برقی دیگر، بقیه به دنبال خواهند آمدکلاوس زلمر، رئیس اشکودا به Handelsblatt تایید می کند. این برنامه ها قبلا اعلام شده بود.

فولکس‌واگن قبلاً اعلام کرده بود که 20000 یوروی اولیه برنامه‌ریزی شده به دلیل توسعه قیمت فعلی امکان‌پذیر نخواهد بود. در عوض، فولکس استرومر احتمالی نباید مرز 25000 را بشکند. از طرف دیگر در اشکودا آنها نمی خواستند 20000 یورو را کنار بگذارند. برندهای گروه باید اطمینان حاصل کنند که به اندازه کافی متمایز از یکدیگر هستند. که باید آن را تضمین کند نسخه اشکودا ارزان تر می شود نسبت به برادران VW و Cupra.