خودروهای الکترونیکی استفاده شده: سازمان حمل و نقل موتوری فدرال ترازنامه غم انگیزی را ترسیم می کند

با i Vision Dee، BMW یک مفهوم خودروی برقی رنگارنگ ارائه می کند

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

همانطور که Saarbrücker Zeitung گزارش داد، سازمان حمل و نقل موتوری فدرال فروش 66631 خودروی هیبریدی پلاگین را تا دسامبر 2022 به ثبت رساند. تقریباً 64 درصد از 5.6 میلیون وسیله نقلیه فروخته شده به عنوان کارکرده همچنان استفاده شده بودند محفظه احتراق موتور بنزینی، دیزل کمتر با 30 درصد نمایندگی داشت (منبع: Saarbrücker Zeitung).

ماشین های الکتریکی استفاده شده به عنوان یک نادر: دلایل دلتا

خرید ماشین دست دوم می تواند از بسیاری جهات گزینه بهتری باشد. نه تنها در مقایسه با خرید جدید پول زیادی پس انداز می کنید، هزینه های بیمه نیز به میزان قابل توجهی کمتر است. طبق داده های اداره حمل و نقل موتوری فدرال، در حالی که موتورهای احتراقی هنوز بسیار محبوب هستند، وضعیت برای خودروهای الکترونیکی بسیار متفاوت است.

تحرک

خودروهای الکترونیکی: نادر بودن واقعی در بازار خودروهای دست دوم

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اگر لزوماً به یک خودروی الکتریکی جدید نیاز ندارید، اما ترجیح می‌دهید که کارکرده رانندگی کنید (و بنابراین آزمایش شده است)، در حال حاضر به دنبال این هستید. چون به نظر می رسد بازار خالی است. سال گذشته بودند کمی بیش از 1.2 درصد از تمام توضیحات مالکیت خودرو، خودروهای صرفاً الکتریکی هستند، یعنی تنها 69694 خودرو از بیش از 5.64 میلیون وسیله نقلیه موتوری.

وضعیت با ثبت نام های جدید متفاوت بود – تقریباً 17.7 درصد آنها خودروهای برقی با باتری بودند. نسبت به سالهای قبل با این حال، تعداد استرومرهای مورد استفاده به شدت در حال افزایش است. در سال 2021 0.7 درصد و در سال 2020 فقط 0.3 درصد بود.

در عین حال اولین ثبت نام خودروهای برقی واجد شرایط نباید بیش از یک سال قبل باشد تا خریداران خودروهای برقی فرسوده بتوانند برای دریافت بودجه اقدام کنند. با این حال، این فقط برای وسایل نقلیه دست دوم خریداری شده از نمایندگی ها اعمال می شود. قراردادهای فروش وسایل نقلیه موتوری بین افراد خصوصی به طور کلی واجد شرایط نیست (منبع: ADAC).

علاوه بر زیرساخت های شارژ ناکافی یا تردید در مورد دوام طولانی مدت باتری های خودروهای الکترونیکی – به ویژه در مورد خودروهای دست دوم – نیز وجود دارد. شرایط حمایت دولتی در مورد عواملی که ممکن است بر تعداد انتقال مالکیت تأثیر منفی داشته باشد. مشتریان وسایل نقلیه جدید باید حداقل 6 ماه ماشین خود را رانندگی کنند تا بتوانند پاداش زیست محیطی را حفظ کنند (از آگوست 2022، منبع: infranken.de).

ساده ترین دلیل برای سهم پایین خودروهای برقی در بازار خودروهای دست دوم این است که خودروهای برقی به سادگی جدیدتر در بازار هستند. مدل های کمتری نه تنها در Autoscout24 و Co.، بلکه به طور کلی در گردش هستند. علاوه بر این، تعداد قابل توجهی از خودروهای الکترونیکی کاملاً جدید هستند – بنابراین وجود دارند دلیلی برای فروش مجدد نیست. بنابراین پیشنهاد بسیار ناچیز است و خریداران بالقوه نیز موانعی بر سر راه استرومر مورد استفاده قرار می‌دهند.