خودروهای الکترونیکی ارزان قیمت در دسترس: فورد مانع مهمی را برطرف می کند

مانند بسیاری از تولیدکنندگان، فورد می خواهد بیشتر و بیشتر به خودروهای الکتریکی تکیه کند. اما صنعت با مشکل قیمت مواجه است، خودروهای برقی روز به روز گران می شوند. فورد اکنون راه حلی پیدا کرده است که می تواند خودروهای الکترونیکی را به میزان قابل توجهی ارزان تر کند.

آب کم عمق

خودروهای الکترونیکی ارزان: فورد می خواهد با باتری های چینی در هزینه های تولید صرفه جویی کند

به منظور پایین نگه داشتن هزینه های استرومر – مهمتر از همه موستانگ ماخ e – پرچمدار در هنگام افزایش تولید، فورد می خواهد از فناوری باتری جدید در آینده استفاده کند. به لطف باتری های لیتیوم آهن فسفات (LFP)، هزینه های تولید در آینده بین 10 تا 15 درصد کاهش می یابد.

باید امیدوار بود که فورد پس انداز باتری های LFP را به مشتریان منتقل کند. شانس خوب است، زیرا فورد همچنین می خواهد در رقابت خودروهای برقی مقرون به صرفه نظری داشته باشد.



منبع

با باز شدن باتری های LFP، فورد نه تنها هزینه ها را کاهش می دهد. خودروساز منابع لازم را نیز تامین می کند تا بتوانیم در سال های آینده به ساخت خودروهای برقی ادامه دهیم. در مجموع 600000 خودروی الکترونیکی در سال آینده ساخته می شود و سالانه 2 میلیون خودروی الکتریکی تا سال 2026 ساخته می شود.

Stroer Media Brands GmbH

Ströer Media Brands GmbH

آنها همچنین می خواهند یک SUV متوسط ​​را به طور انحصاری برای اروپا ارائه دهند، اما این کار نباید تا سال 2024 شروع شود. این باید پوما، مدل موفق فعلی فورد در بازار آلمان باشد که امسال برقی به نظر می رسد.

فورد ارائه می‌کند: باتری‌های خودروهای الکتریکی کالاهای ارزشمندی هستند

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

باتری های LFP قرار است از سال آینده در موستانگ Mach e نصب شوند. آنها همچنین سهم خود را برای توسعه موستانگ به قدرتمندترین مدل الکتریکی آمریکایی ها انجام خواهند داد. فورد پیش‌بینی می‌کند تا پایان سال 2023 یکی از آن‌ها باشد حجم تولید جهانی 270000 قطعه برای موستانگ برقی به تنهایی (منبع: فورد).

TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید

با این حال، فورد نمی‌خواهد فناوری باتری همه خودروهای الکتریکی خود را تغییر دهد. در عوض، محدوده موجود در حال گسترش است. این همچنین مقابله با وضعیت پرتنش عرضه را آسان تر می کند. قرار است از باتری های جدید CATL استفاده شود هم در موستانگ Mach e و هم در جدیدترین خودروی الکتریکی فورد، F 150 Lightning. با این حال، پیکاپ الکتریکی برای بازار ایالات متحده در نظر گرفته شده است.

نکته پس انداز GIGA
سوخت خیلی گرونه؟ آیا به دنبال ارزان ترین پمپ بنزین هستید؟ سپس برنامه سوخت گیری ما را دانلود کنید. در آنجا کمترین قیمت بنزین را در منطقه خود خواهید یافت.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

فورد خودروهای الکترونیکی دارد که توسط روبات ها شارژ می شوند

طبق اظهارات خود، فورد در حال حاضر ذخایر باتری مورد نیاز را برای سال 2023 در انبار دارد. برای سه سال بعد، شما در حال حاضر به پوشش 70 درصدی دست یافته اید – یک خبر خوب برای طرفداران فورد که به دنبال ولخرجی برای سال‌های آینده هستند. از آنجایی که این مدل‌ها مانند سایر خودروسازان مورد تقاضا هستند، تولید استرومر برای سال جاری احتمالاً در صبح آینده فروخته خواهد شد.

فورد همچنین گزینه شارژ خودکار را ارائه کرده است: