خرید عمده و تکی پیراهن جین آستین کوتاه تک جیب آبی مدل نیل + فروش آنلاین

در چنین استایلی دست شما کاملاً باز است و چه بخواهید یک پیراهن آستین‌بلند، آستین‌کوتاه، دکمه‌دار یا بی یقه را با شلوار‌های پارچه‌ای بپوشید، درنهایت ظاهری خوب و شیکی خواهید داشت. همانطور که می‌دانید، دبی تولیدکننده لباس محسوب نمی‌شود و اکثر محصولات موجود در مراکز خرید آن، وارداتی از کشورهای تولیدکننده است. به همین دلیل، قیمت لباس زنانه در دبی تقریبا برابر با کشورهای اروپایی است. البته باید در نظر داشته باشید که خرید در زمان حراجی‌های دبی و همچنین مراجعه به اوت لت‌های دبی می‌تواند این قیمت‌ها را کاهش دهد. در ادامه مواردی از قیمت لباس زنانه در دبی را در برندهای مطرح و همچنین برندهای متفرقه بررسی خواهیم کرد که اگر با تورهای متنوع مثل تور 7 شب دبی همراه شدید، برای خریدتان برنامه‌ریزی کنید.

همانند اجناس زنانه در مراکز خرید دبی، لباس‌های مردانه نیز از تنوع بسیار قیمت پیراهن جین مردانه بالایی برخوردارند. در اکثر شعب فروشگاه‌های بین‌المللی مانند زارا، اچ اند ام، نایک و… بخشی برای فروش کالاهای مردانه در نظر گرفته شده است تا مردان نیز بتوانند به همراه زنان از خرید لذت ببرند. قیمت لباس مردانه در دبی نسبت به باقی مقاصد خرید در اطراف کشورمان ایران (مانند ترکیه) بالاتر است. باید در نظر گرفت که دبی یک شهر لوکس به شمار می‌آید و مطمئنا خرید در این شهر لوکس، ارزان تمام نخواهد شد.

خرید عمده و تکی پیراهن جین آستین کوتاه تک جیب آبی مدل نیل + فروش آنلاین فروشگاه اینترنتی لباس سارابارا در اواخر سال ۱۳۹۶ با بکارگیری نزدیک به نیم قرن تجربه‌ی شرکت در زمینه تولید، پخش و خرده فروشی لباس مردانه و لباس زنانه تأسیس شد. محیط پویا و خلاق به همراه اشتیاق، تلاش و شکیبایی همکاران مجموعه سبب شده تا با استفاده از دانش روز دنیا در زمینه‌ی طراحی، تولید، پخش و خرده فروشی پوشاک به ارائه‌ محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به صورت آنلاین بیانجامد. در سارابارا سعی بر این است که تجربه شیرینی برای مشتریان در زمینه خرید اینترنتی لباس رقم بزنیم.

به طور کلی قیمت پوشاک در دبی ارزان نیست و برای خرید در این شهر به بودجه نسبتا زیادی احتیاج خواهید داشت، اما خرید یکی از مهمترین تفریحات دبی محسوب می‌شود که پای مسافرها را به مراکز خرید متنوعی باز می‌کند. فروش عمده پوشاک مردانه ، لباس مردانه با بهترین کیفیت فروش عمده انواع پوشاک مردانه شامل تیشرت , شلوار جین , پیراهن , لباس زیر و … با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

علاوه بر برندهای بین‌المللی، برندهای لباس محلی زیادی در دبی وجود دارند که از لباس‌های شیک و مد روز گرفته تا لباس‌های خیابانی و راحت را می‌توانید از این برندهای بومی دبی خریداری کنید. بهترین برندهای بومی لباس در دبی آیشا ، مایکل سینکو ، بامبا ، دی بای دالیا ، زایان د لیبل ، آل تینگز موچی ، بوکا ، بوگسا ، بوم اند ملو (BOOM & MELLOW) و رامی ال علی هستند. در دیجی استایل برندهای ایرانی مشهوری نظیر چرم مشهد، درسا، کفش ملی، کفش شیما، شیفر، چرم کروکو، مارال چرم، بادی اسپینر، ال سی من، پاتن جامه، تن درست، زیبو، زی، کیکی رایکی، نیکتاو …

اگر شما جز دسته افرادی هستید که در طول شبانه روز فقط از شلوار جین استفاده می کنید بهتر است از شلوار جین کشی استفاده کنید. چون این نوع جنس معمولا هم کمی نازک تر است و هم به علت کشسان بودن … لازم به ذکر است که اولویت فروش محصولات در سایت مجموعه ونوس مد می باشد. سامانه دیجی کالا تخفیف به شما کمک میکند تا تمام کالاهای مورد نیاز خود را از دیجی کالا با تخفیف سفارش دهید.

  • تنوع محصولات موجود در این بازارها، مسافران تور دبی را به سمت خرید سوق می‌دهد.
  • در فصل هاي سرد سال، از شلوارهای تیره ودر فصل هاي گرم سال از شلوارهای روشن درکنار این ست استفاده کنید.
  • عطر طراحی زیبایی داره اما بسته بندی که برام فرستادن کیفیت پایینی داشت که بازم میگم نسبت به قیمتش کاملا ارزش خرید داره.
  • پیراهنی که مناسب شماست باید دکمه‌ها را به راحتی ببندید و بند دکمه‌ها باید صاف روی خط وسط سینه قرار بگیرند، جایی که می‌ایستد و میله دکمه‌ها مستقیم قرار نمی‌گیرد، بلکه موجدار می‌ایستد.
ماندگاری و پخش بو خوبی نداره اما نسبت به قیمت و حجمش می ارزه و دوستش دارم. در صورت امکان برای خشک کردن لباس از خشک کن استفاده نکنید. از سفید کننده برای لباس استفاده نکنید، می توانید از نرم کننده نیز برای شستشوی لباس استفاده نمایید.