خرید تتر فروش تتر قیمت تتر قیمت لحظه‌ای تتر USDT در نوبیتکس-تترفا

خرید تتر فروش تتر قیمت تتر قیمت لحظه‌ای تتر USDT در نوبیتکس-تترفا

© تمامی حقوق مادی و معنوی برای وب سایت صرافی آی او به آدرس sarafi.io نسخه 2.1 محفوظ است. از اینکه مجموعه پی ام ایکسچنج را برای مبادلات خود انتخاب کردید کمال تشکر را داریم. این شرکت طی سال‌ها در ژاپن و مالت مستقر بوده است، اما پایگاه دائمی ندارد. این ممکن است در آینده نزدیک تغییر کند زیرا یک یادداشت تفاهم با برمودا و مالت امضا کرده است.

خرید تتر در ایران با ریال

صرافی اکس اونیکس یک پلتفرم پیشرفته و یک صرافی ایرانی ارزهای دیجیتال است. ما در این پلتفرم بستر آنلاین و شبانه‌روزی خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله ارز دیجیتال تتر را برای شما فراهم کرده‌ایم. ارزهای دیجیتال و محبوبیت و امنیت آنها باعث شده است تا صرافی‌های آنلاین بیشماری برای خرید و فروش بیت کوین وسایر آلت کوین ها وجود داشته باشد. حتی افت و خیز‌های اخیر قیمت آن هم، تاثیری در این خرید و فروش نداشته بلکه گاهاً باعث تشدید معاملات نیز شده است.

مزایای خرید و فروش تتر در صرافی تبدیل

کوینومی کیف پول مطرح دیگری است که شاید نام آن همانند مواردی مثل تراست ولت یا اتمیک خیلی به گوشتان خورده باشد. کوینومی در واقع کیف پول نرم افزاری می باشد که قابل نصب بر روی سیستم عامل های مختلف موبایلی و دسکتاپ بوده و کاربران می توانند به صورت رایگان در آن انواع رمزارزها را نگهداری نمایند. این کیف پول رابط کاربری بسیار جذابی داشته و با بهره مندی از منوهای ساده و امکانات کامل، یک انتخاب عالی برای افرادی است که به تازگی وارد مارکت کریپتوکارنسی شده اند. این کیف پول امنیت بی نظیری را برای نگهداری بیت کوین های شما فراهم کرده و با ایجاد لایه های امنیتی مختلف، دسترسی افراد دیگر به دارایی هایتان را مسدود می کند. منظور از پشتوانه، دارایی هایی هستند که به عنوان ضمانت یک ارز یا پول در نظر گرفته می شوند.

  • هیچ گونه محدودتی در میزان خرید و فروش تتر در صرافی کیوسک وجود ندارد.
  • سرعت پایین و فی بالا ممکن است شما را از استفاده از این شبکه منصرف کند؛ اما در نظر داشته باشید که اگر قصد ارسال مقادیر زیادی از سرمایه خود را داشته باشید، باید امنیت را به سرعت و هزینه ارسال ارجحیت دهید.
  • تتر، نام یک توکن ارز دیجیتال است که همیشه برابر با یک دلار باقی می‌ماند.
  • خرید تتر، راه رهایی از نوسانات بازار ارز دیجیتالتتر ادعا می‌کند که هر توکن آن توسط یک دلار در ذخایر آن پشتیبانی می‌شود.

هنگامی که یک کاربر ارز فیات را به ذخیره تتر خود واریز می‌کند و فیات را به قصد خرید USDT می‌فروشد، تتر مبلغ دیجیتال مربوطه را به صورت توکن صادر می سایت تتر کند. از این رو تتر ارزش بازار بیشتری نسبت به هر استیبل کوین دیگری دارد. در واقع، تتر به طور معمول بالاترین حجم معاملات 24 ساعته را در بین تمام ارزهای دیجیتال دارد، بنابراین نقش بزرگی در اکوسیستم توکن دیجیتال ایفا می کند.

استفاده از این کیف پول به واسطه رابط کاربری جذاب آن بسیار آسان بوده و از این گذشته با انواع سیستم عامل‌ های موبایلی و دسکتاپ مثل ویندوز، مک، اندروید، لینوکس و iOS سازگار است. اگر در رابطه با شکل و ساختار بیت کوین اطلاعات چندانی ندارید، بد نیست بدانید بیت کوین از فناوری فوق العاده کاربردی بلاکچین استفاده کرده و هر بلاک آن بر پایه کدهای رایانه ای خلق شده اند. این ارز دیجیتال الگوریتم های خاصی داشته و از قوانین منحصر به فردی پیروی می کند. این قوانین در واقع در شبکه بلاکچین تعریف شده و این ارز را یک دارایی غیرمترکز کرده است. ارز دیجیتال بیت کوین و سایر رمزارزها از قوانین وضع شده هیچ بانک یا موسسه مالی پیروی نکرده و شکل فعالیت شان در واقع در تضاد با اهداف بانک هاست.

چه رمزارزهایی قابل تبدیل به تتر هستند؟

مزیت اصلی تتر به عنوان یک استیبل کوین این است که همه می توانند در آن مشارکت داشته باشند و معاملات خود را با تتر انجام دهند، در واقع هیچ مالک مشخصی ندارد و کسی آن را کنترل نمی کند. این روزها خرید تتر و فروش آن طرفداران زیادی پیدا کرده و افراد بسیاری برای سرمایه گذاری و معاملات خود این مسیر را انتخاب می کنند و به دنبال مرجعی مطمئن برای خرید و فروش هستند. همانطور که می‌دانید، تتر یک ارز کلاسیک یا کاغذی نیست، بلکه یک ارز دیجیتال است. تراکنش ارزهای دیجیتال نیز روی شبکه‌های دیجیتال یا بلاکچین ثبت می‌شوند. از معروف‌ترین و پرکاربردترین بلاکچین‌ها می‌توان به بلاکچین اتریوم یا ERC20 و بلاکچین ترون یا TRC20 نام برد. بنابراین، خرید تتر TRC20 کاری خواهد بود که شما آن را انجام خواهید داد.