خروج بعدی از گفتگوهای ستاره مارول

تولیدات مارول دیزنی در ماه‌های اخیر دقیقاً شکوه و عظمت خود را نشان نداده‌اند. قابل توجه Black Panther: Wakanda Forever و Ant-Man and the Wasp: Quantumania کمتر از انتظارات بسیاری از طرفداران بود.

MCU در حال تغییر است. مرد آهنی، کاپیتان آمریکا و بیوه سیاه – برخی از سنگ بنای MCU قدیمی در حال حاضر تاریخ هستند و جای خود را به قهرمانان جدید داده اند. بلکه خدای رعد و برق و رعد و برق، ممکن است ثور در نهایت از MCU بازنشسته شود. حداقل این چیزی است که مقاله‌ای از Comic Book Movie نشان می‌دهد که طبق آن گفته می‌شود همسورث چنین گفته است:

من حسش را دارم احتمالا فینال خواهد بود، اما این بر اساس چیزی نیست که کسی به من گفته یا هیچ برنامه ای. شما تولد یک قهرمان دارید، سفر یک قهرمان سپس مرگ یک قهرمان، و من نمی دانم … آیا من در آن مرحله هستم؟ کی میدونه؟”

آیا MCU در بحران است؟

به هر حال، امواج را می‌توان با Guardians of the Galaxy 3 هموار کرد. اما تریلر فیلم آینده The Marvels با استقبال طرفداران روبرو شد. به نظر می رسد بسیاری از بینندگان حسرت زمان های قدیمی MCU را دارند. باید دید که آیا دیزنی پس از جدایی گارد قهرمانان قدیمی می تواند بر روی موفقیت های قدیمی کار کند یا خیر.

“بله حتما. من یک احساس دارم ما احتمالاً باید کتاب را ببندید، اگر دوباره این کار را انجام دادم، می دانید؟ من احساس می کنم که احتمالاً آن را توجیه می کند.

اولین فیلم MCU، مرد آهنی، حدود 15 سال پیش اکران شد. از آن زمان تاکنون اتفاقات زیادی در رده های ابرقهرمانی افتاده است و برخی از بازیگران از جمله مرد آهنی، کاپیتان آمریکا و بلک ویدو به قهرمان بودن روی پرده پشت کرده اند. حالا یکی دیگر از ستاره های مارول در مورد خروج احتمالی صحبت می کند.

ثور

کریس همسورث در مورد مرگ ثور صحبت می کند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع