با استفاده از سرویس VPN، امنیت و ناشناس بودن خود را هنگام گشت و گذار در شبکه با استفاده از آدرس IP متفاوت و ترافیک داده رمزگذاری شده افزایش می دهید. شما می توانید به طور ایمن وارد نقاط مهم WiFi عمومی شوید و از ورود شرکت ها به رفتار گشت و گذار شما جلوگیری کنید. علاوه بر این، استفاده از یک سرویس VPN به شما امکان می دهد تا از انسداد جغرافیایی عبور کنید، به عنوان مثال برای دسترسی به محتوای مسدود شده برای آدرس های IP آلمانی یا تماشای ویدیوها از کتابخانه Netflix خود، حتی اگر در حال حاضر در یک کشور خارجی هستید.

اگر به یک سرویس VPN علاقه مند هستید و منتظر یک معامله ارزان هستید، اکنون زمان خوبی برای گرفتن آن است. ارائه دهندگان معروفی مانند NordVPN، CyberGhost VPN و دیگران در سپتامبر 2022 با تخفیف های سرگیجه آور از یکدیگر پیشی خواهند گرفت. ما بهترین معاملات را برای شما خلاصه کرده ایم.

معاملات VPN: بهترین پیشنهادات در سپتامبر 2022

  1. NordVPN در حال حاضر با اشتراک 2 ساله با حداقل 62 درصد پس انداز کردن 2.99 یورو ماهانه در دسترس است 30 روز ضمانت بازگشت وجه سازنده در مورد پیشنهاد ویژه نیز اعمال می شود.
  2. CyberGhost VPN در حال حاضر با 83 درصد تخفیف برای 2.11 یورو در هر ماه در یک اشتراک 3 ساله. ضمانت بازگشت وجه به مدت 45 روز در مورد پیشنهاد اعمال می شود.
  3. همچنین Surfshark VPN عرضه قوی در فروشگاه دارد 83 درصد پس انداز زمانی که یک اشتراک 2 ساله می گیرید، چه 2.21 یورو مربوط به هر ماه است. همچنین 30 روز ضمانت بازگشت وجه وجود دارد.
  4. PureVPN در حال حاضر با 86 درصد پس انداز در دسترس است با یک اشتراک 5 ساله، فقط به شما 1.49 یورو ماهانه پرداخت می کند. این پیشنهاد همچنین با 31 روز ضمانت بازگشت وجه ارائه می شود.
  5. Ivacy VPN در حال حاضر با آن باور کنید یا نه 90 درصد تخفیف در یک اشتراک 5 ساله موجود است. شما فقط 0.90 یورو در ماه یا 54 یورو برای کل دوره پرداخت می کنید. شما همچنین یک مدیر رمز عبور به صورت رایگان دریافت می کنید. ضمانت بازگشت وجه ارائه دهنده به مدت 30 روز معتبر است.
NordVPN را با 62٪ تخفیف دریافت کنید

خدمات VPN: ابزارهای ناشناس چه چیزی را برای شما به ارمغان می آورند؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.