خب بالاخره! به روز رسانی PS5 ویژگی دیرینه ای را ارائه می دهد

بیش از دو سال طول کشید، اما اکنون زمان آن فرا رسیده است. به‌روزرسانی بزرگ بعدی به بازیکنان PS5 اجازه می‌دهد تا چت‌های صوتی Discord را مستقیماً از کنسول کنترل و انجام دهند. اما تاکنون تنها بخشی از بازیکنان به این ویژگی جدید دسترسی دارند.

پلی استیشن 5

به روز رسانی بتا PS5 پشتیبانی Discord را به ارمغان می آورد

نسخه دیسک PS5 شامل God of War: Ragnarok و Gran Turismo 7 را قبل از کریسمس دریافت کنید.

با وجود انتظار طولانی، اکثر بازیکنان PS5 باید کمی بیشتر صبور باشند. زیرا تا کنون سیستم عامل جدید کنسول موجود است فقط برای شرکت کنندگان در برنامه بتا در دسترس است. سونی این را در یک وبلاگ رسمی اعلام کرد.

علاوه بر این، بازیکنان اکنون می توانند از یک دکمه جدید در منوی مهمانی PS5 استفاده کنند سریعتر به بازی های دوستان خود بپیوندید، عکس ها و ویدیوها را می توان به صورت دستی در برنامه PlayStation آپلود کرد، یک عنصر رابط کاربری جدید در داشبورد به شما نشان می دهد که چه تعداد از دوستان شما نیز در حال انجام بازی ای هستند که شما در حال انجام آن هستید و انتقال داده های ذخیره PS4 از فضای ابری برای بازی های PS5 ساده شده است. می توانید یادداشت های وصله کامل را با تمام ویژگی های جدید در پست وبلاگ سونی بیابید.

تنها عیب: برای اینکه بتوانید از Discord در PS5 خود استفاده کنید، این کار را خواهید کرد همچنان در ابتدا به تلفن هوشمند یا رایانه شخصی خود وابسته باشید. زیرا تنها از طریق این دستگاه ها قادر به انتقال چت صوتی خود به PS5 هستید. برای این کار به صورت زیر عمل کنید:

  • با تلفن همراه یا رایانه شخصی خود به کانال زبان انتخابی خود بپیوندید.
  • تنظیمات زبان را باز می کند (تصویر را ببینید).
  • تماس را به PS5 متصل خود منتقل کنید.
این همان چیزی است که آیکون های رایانه شخصی و تلفن هوشمند به نظر می رسد که با آن تماس صوتی خود را به PS5 منتقل می کنید. (منبع تصویر: Discord)

این یک راز آشکار بود: به لطف به روز رسانی بتا فعلی، Discord بالاخره به PS5 می آید. زمانش هم فرا رسیده است! بازیکنان Xbox ماه هاست که می توانند از این ابزار در کنسول خود استفاده کنند.

این تنها ویژگی نیست که شرکت‌کنندگان بتا می‌توانند در حال حاضر از آن استفاده کنند. دارندگان مانیتور WQHD با عملکرد VRR و اتصال HDMI 2.1 اکنون می توانند از نرخ فریم متغیر مانیتور خود با PS5 نیز استفاده کنند..

به منظور استفاده از ویژگی جدید، همه بازیکنان تشویق می شوند تا حساب های Discord و PSN خود را پیوند دهند. اگر این فرآیند قبلاً تکمیل شده باشد، حساب های موجود در PS5 باید دوباره پیوند داده شوندتا بتوانید از تابع استفاده کنید.

کنسول پلی استیشن 5 سونی + God of War: Ragnarok + Gran Turismo 7

هنوز PS5 ندارید؟ بعد یکی بگیر! کنسول سونی اکنون به صورت بسته ای موجود است و همچنین می توان آن را به صورت جداگانه خریداری کرد:

کنسول پلی استیشن 5 سونی + God of War: Ragnarok + Gran Turismo 7

هنوز مشخص نیست که دقیقا چه زمانی این آپدیت بزرگ برای همه بازیکنان منتشر می شود. با این حال، ما فکر می کنیم حداکثر تا مارس 2023 توزیع خواهد شد. کسانی که نمی‌خواهند تا آن زمان منتظر بمانند، می‌توانند برای دسترسی زودهنگام در برنامه PS5 بتا سونی ثبت نام کنند.



منبع ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2/2/2023 10:28 ب.ظ

بروزرسانی PS5 چه چیز دیگری برای ارائه دارد؟

PS5 بسیار عالی است: