Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
خبر خوب برای طرفداران مارول: EA این برنامه ها را دارد - مجله تکنولوژی فودزیلا

خبر خوب برای طرفداران مارول: EA این برنامه ها را دارد

در ماه سپتامبر، EA اعلام کرد که این شرکت قصد دارد چندین بازی جدید بر اساس داستان های مارول منتشر کند. به عنوان بخشی از یک بیانیه مطبوعاتی، اکنون مشخص شده است که چندین اکشن ماجراجویی جدید وجود خواهد داشت.

EA: مارول نقش بزرگی در سال های آینده دارد

اولین پروژه قبلاً در ماه سپتامبر رونمایی شد. اشاره دارد به بازی در مورد مرد آهنیطبق گفته لورا میله، “نامه ای عاشقانه به یک قهرمان نمادین در قالب بازی ویدئویی نهایی مرد آهنی” در EA Motive در دست ساخت است.

از با این حال، قرارداد مارول منحصر به EA نیست. به عنوان مثال، امی هنیگ، مدیر خلاق سابق Uncharted در حال کار بر روی یک بازی با موضوع کاپیتان آمریکا و پلنگ سیاه در Skydance New Media است. طرفداران مارول برای سال های آینده برای همیشه خراب خواهند شد.

به گفته لورا میله، مدیر ارشد عملیات EA، کارکنان این تیم طرفداران دیرینه ای هستند، و او و بیل روزمان، معاون و مدیر خلاق بازی های مارول، بی صبرانه منتظر دیدن بازیکنان در نقش «مهم ترین، قدرتمندترین و محبوب ترین شخصیت های مارول» هستند. “” دریچه.

دنیای مارول اکنون بسیار بزرگ است – چیزهای زیادی برای ساخت بازی بر اساس آن داستان ها. EA نمی خواهد این را از دست بدهد و بنابراین طرفداران می توانند منتظر آن باشند حداقل سه اکشن ماجراجویی جدید خوشحال باش.

اولین نگاهی به بازی آینده Skydance داشته باشید:



منبع

چیزهای زیادی در مارول در جریان است، نه فقط در صنعت بازی:

EA و Marvel: اولین بازی در حال حاضر شناخته شده است

این فیلم که زیر نظر اولیویر رولکس (انتقام جویان مارول و نگهبان کهکشان) ساخته شده است، یک اکشن ماجراجویی تک نفره است که داستان پیچیده و کاریزمای نابغه خلاق تونی استارک (منبع: EA) را بررسی و به نمایش می گذارد.