“خانه اژدها” یا “حلقه های قدرت”؟ بینندگان انتخاب خود را کرده اند

اگر علاقه به “House of the Dragon” همچنان زیاد باشد، این سریال می تواند رهبر غیرقانونی سال شود (منبع: TorrentFreak). با این حال، این نیز مسلم است که نمونه تنها یک است بخش کوچکی از تمام فعالیت های دزدی دریایی در شبکه عمل می کند. هیچ کس نمی تواند با اطمینان بگوید که آیا این واقعا نماینده است یا خیر.



منبع

خانه اژدها | تریلر رسمی تیزر (HBO Max)

Illegal Frontrunner 2022: “House of the Dragon”

طبق تحقیقات انجام شده به خصوص کاربران روسی علاقه زیادی دارند در این دو سریال نمایش داده می شود که ممکن است ربطی به تحریم های بین المللی علیه کشور نیز داشته باشد. هر دو آمازون و HBO به طور قابل توجهی پیشنهادات خود را کاهش داده یا متوقف کرده اند. Prime Video از مارس 2022 در روسیه در دسترس نیست، اما HBO همچنان در حال اجرای قراردادهای قدیمی است.

سری جدید ارباب حلقه ها از آمازون فقط می تواند رویاهای چنین اعدادی داشته باشد، فقط به طور کلی می آید به 5 میلیون دانلود حداکثر 650000 در روز. طبق گزارش آمازون، 25 میلیون بازدید به صورت قانونی وجود داشته است.

TorrentFreak توانست ثابت کند که «House of the Dragon» با «نمونه بزرگی» که بین 7 تا 21 سپتامبر گرفته شد، چقدر جلوتر است. در اینجا یک تصویر واضح است: خانه اژدها در دوره دو هفته ای ساخته شد در مجموع 9 میلیون بار دانلود شده است. در روزهای اوج حتی 1.4 میلیون دانلود وجود داشت.

در اینجا چیزی است که می توانید از House of the Dragon انتظار داشته باشید:

دو پیش درآمد فانتزی در حال حاضر برای جلب توجه بینندگان رقابت می کنند. شماره های دانلود غیرقانونی به وضوح نشان می دهد که آیا “House of the Dragon” و “Rings of Power” بهتر دریافت می شوند یا خیر.

بازی تاج و تخت

دانلودهای غیرقانونی: «خانه اژدها» خیلی جلوتر است

طرفداران فانتزی می توانند از کل مطالب استفاده کنند: علاوه بر «خانه اژدها» و «حلقه های قدرت»، دو سریال درخشان در دسترس هستند که هر کدام درباره پیش از تاریخ «بازی تاج و تخت» و «ارباب» هستند. حلقه ها” می رود. یک نظرسنجی جدید «خانه اژدها» با استقبال بسیار بهتری از سوی تماشاگران مواجه شده است – حداقل با پورتال های پخش و دانلودی که به صورت غیرقانونی ارائه می شوند.