حساب جاری رایگان با پاداش تا 150 یورو

جوایز بیشتر اگر دوستان را توصیه می کنید موج بزنید – اگر موفق باشید 100 یورو دیگر دریافت می کنید. ضمناً، مدیریت حساب به طور کلی برای مشتریان زیر 27 سال رایگان است.

پیشنهاد در 1822 را مستقیماً مشاهده کنید
با 1822direkt موبایل است چک کردن حساب رایگان، تا زمانی که یک رسید نقدی ماهانه 0.01 یورو داشته باشد – بسیار امکان پذیر است. حتی یکی برای مشتریان جدید وجود دارد 50 یورو اعتبار اولیه (به پیشنهاد مستقیم در 1822 مراجعه کنید). شرایط این است که تا 2022/11/07 برنامه حساب کاربری ایجاد شد و توسط 2023/02/28 حداقل سه پرداخت ماهانه به مبلغ حداقل 1000 یورو (دستمزد، حقوق، مستمری، حقوق و دستمزد، BAföG) به حساب جاری جدید واریز می شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

ما سایر حساب های جاری رایگان را – با و بدون پرداخت حقوق – برای مقایسه در اینجا خلاصه کرده ایم:

با شرکت تابعه Sparkasse 1822direkt، هنگام ثبت نام برای حساب جاری رایگان، پاداش مناسبی تا 150 یورو دریافت می کنید. Apple Pay و Google Pay شامل می‌شوند و تمام فعالیت‌های مهم بانکی را می‌توان به راحتی و با هزینه کم از طریق برنامه کنترل کرد. ما نگاهی دقیق‌تر به این پیشنهاد انداختیم و نشان دادیم که آیا ارزش آن را دارد یا خیر.

1822direkt: چک کردن حساب با پاداش برای مشتریان جدید

شما در انتخاب روش پرداخت دلخواه خود انعطاف پذیر هستید و می توانید از روش های پرداخت بدون تماس یا گزینه های نقدی استفاده کنید. یک عیب: اگر می خواهید پول نقد واریز کنید، باز هم باید به بانک شعبه مراجعه کنید و این کار را در محل انجام دهید. ممکن است هنوز هزینه هایی در آنجا وجود داشته باشد. با این حال، اگر حساب بانکی دیگری دارید، می توانید مزایای بانک شعبه خود را با بانکداری ساده و راحت 1822mobile ترکیب کنید.

حساب جاری موبایل 1822 شعبه فرانکفورت Sparkassen 1822direkt-Bank یک حساب تلفن همراه خالص است. این بدان معناست که شما به راحتی می توانید تمام اقدامات مربوط به حساب (یا حساب های) خود را با استفاده از برنامه مناسب انجام دهید. این برنامه هر بار که تراکنش بانکی انجام می شود به شما اطلاع می دهد – بنابراین همیشه به روز هستید. اگر از چندین بانک استفاده می کنید، می توانید همه آنها را با هم در برنامه 1822mobile مدیریت کنید.

پرداخت ساده، بدون تماس و ایمن هر دو در پیش زمینه است Apple Pay همچنین Google Pay پشتیبانی می شوند. می توانید از کارت ارزان Sparkasse (6 یورو در سال) یا مستقیم 1822 استفاده کنیدکارت اعتباری از آن در اولین سفارش استفاده کنید در سال اول رایگان است.

حساب جاری در 1822mobile مزایای زیادی نسبت به حساب های کلاسیک دارد. اول از همه، حساب تا حد زیادی رایگان است – با حداقل ورود به حساب در ماه، هزینه ها قبلاً لغو می شوند. حساب راه اندازی شده است سریع و بدون کاغذ. پس از وارد کردن اطلاعات شخصی خود، هویت خود را به صورت آنلاین از طریق چت تصویری تأیید می کنید و سپس داده های دسترسی خود و پیوند فعال کردن بانکداری آنلاین را – به سرعت و به راحتی دریافت خواهید کرد.

کسی که هنوز دوست دارد ادامه دهد پول نقد موارد استفاده نیز پوشش داده شده است: چهار برداشت رایگان در دستگاه های خودپرداز Sparkasse در آلمان در حساب گنجانده شده است. علاوه بر این، خدمات نقدی رایگان در بسیاری از سوپرمارکت ها مانند Lidl، REWE، dm-Drogeriemarkt و غیره وجود دارد. در اینجا می توانید از ارزش خرید 5 یورویی به صورت رایگان پول نقد برداشت کنید.

مهمترین جزئیات پیشنهاد در یک نگاه:

  • حساب جاری تلفن همراه رایگان (از 0.01 یورو پول ورودی ماهانه)
  • پاداش 50 یورو برای مشتریان جدید (الزامات)
  • با Apple Pay یا Google Pay پرداخت کنید
  • کارت اسپارکاسه 6 یورو در سال
  • چهار برداشت رایگان از دستگاه های خودپرداز Sparkasse در آلمان
  • برداشت پول نقد رایگان در بسیاری از سوپرمارکت های آلمان
  • تا 100 یورو پاداش برای توصیه موفقیت آمیز

پیشنهاد 1822direkt برای چه کسانی ارزشمند است؟