حداقل ارزش سفارش جدید در آمازون؟ غول حمل و نقل یک پاسخ مستقیم دارد

از دیدگاه ما به نظر تصادفی یا غلط املایی نیست زیرا بیشتر از قیمت تغییر کرده است: آلمان و اتریش در واقع به عنوان یک محدوده قیمت در آمازون فهرست شده اند. همانطور که در تصویر آمازون در بالا مشاهده می شود، هر دو کشور همزمان با افزایش قیمت در آلمان به بخش های جداگانه با قیمت های متفاوت تقسیم شدند.

اطلاع: ما برای اظهار نظر در مورد حداقل تغییر سفارش با آمازون تماس گرفته‌ایم و وقتی در دسترس قرار گرفت، آن را در اینجا به‌روزرسانی خواهیم کرد.

به عنوان یک مشترک پرایم، لازم نیست از خود سوالی در مورد هزینه های حمل و نقل بپرسید:

چه چیزی می تواند پشت این تغییر در آمازون باشد؟

در حال حاضر دلایل مختلفی برای چنین تغییر احتمالی وجود دارد. آمازون هم باید همین کار را بکند افزایش هزینه های حمل و نقل در نتیجه بحران انرژی بار با افزایش حداقل ارزش سفارش، می توان کاری برای مقابله با آن انجام داد، بدون اینکه نیازی به درخواست مستقیم از مشتریان برای قیمت های بالاتر باشد. کسب درآمد بیشتر در هر سفارش و در عین حال صرفه جویی در هزینه ها یک حرکت هوشمندانه خواهد بود. تعدیل‌های گسترده‌ای که آمازون در حال حاضر در سرتاسر جهان انجام می‌دهد نشان می‌دهد که این امر در آمازون نیز وجود دارد.

«مشتریان همچنان از حمل و نقل استاندارد رایگان در آلمان برخوردار خواهند شد برای سفارشات بالای 29 یورو اطلاعات متفاوت، که به طور خلاصه در صفحه راهنمای ما نمایش داده شد، اشتباه هستند. اعضای آمازون پرایم همچنان از حمل و نقل رایگان بهره مند می شوند.

برای مشتریان آمازون که اشتراک Prime را نگرفته‌اند، چنین تغییری به معنای تغییر است. اگر نمی خواهید هزینه حمل و نقل را پرداخت کنید، باید اقلام طولانی تری را جمع آوری کنید و کمتر آنها را سفارش دهید. اینکه آیا این در ذهن آمازون باشد یا نه، تردید وجود دارد. بنابراین می توان تصور کرد که آمازون با حداقل ارزش سفارش بالاتر باشد مشتریان بیشتری را تشویق کنید تا برای عضویت Prime ثبت نام کنند می خواهد.

ما نظر را پس از آخرین تغییرات به دست آوردیم که در آن حداقل ارزش سفارش 39 یورو دوباره برای برخی از مشتریان نمایش داده شد. بنابراین در مورد موارد فعلی نیز صدق می کند. باید دید که آیا آمازون در بلندمدت تغییری را آماده می کند، همانطور که چندین بار فرض شده است.

مقاله اصلی:

حداقل ارزش سفارش جدید؟ آمازون با محدودیت قیمت اشتباه گرفته شده است

ارسال رایگان برای محصولاتی اعمال می شود که ارسال مستقیم از آمازون اراده. معمولاً نمایندگی هایی که از بازار آمازون استفاده می کنند شامل نمی شوند. علاوه بر این، محصولات صرفا دیجیتال مانند کتاب های الکترونیکی به حساب نمی آیند. ارسال کتاب به طور کلی بدون هزینه حمل و نقل در آمازون در آلمان است، بنابراین ارزش کتاب در حداقل ارزش سفارش محاسبه نمی شود.

آمازون اولین درگاه تماس برای بسیاری از خریداران آنلاین است. به ویژه کاربردی: اگر بیش از حداقل مقدار سفارش دهید، تحویل رایگان است – حتی بدون عضویت در Prime. آمازون آخرین بار به این محدودیت قیمت روی آورده بود، اما اکنون روشن می کند: 29 یورو باقی مانده است.

آمازون
به روز رسانی از 30 ژانویه 2023: مدتی پیش، یک حداقل ارزش سفارش جدید 39 یورو به طور ناگهانی در صفحات راهنمای آمازون در مورد حمل و نقل ظاهر شد. با این حال، حد دوباره ناپدید شد و با مقدار شناخته شده جایگزین شد 29 یورو جایگزین شده است. حالا مشخص است: فعلا باید همینطور بماند:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

در این بین، مجدداً 29 یورو برای تحویل استاندارد رایگان از طریق آمازون وجود دارد که قبلاً نیز اعمال می شد. بنابراین تغییر فقط یک اشکال یا آمازون شروع به پرواز کرد، که هنوز نباید عمومی شود؟

حداقل این چیزی است که در آن نوشته شده است صفحات پشتیبانی رسمی آمازون برای تحویل رایگان در 19 ژانویه 2023:

حداقل ارزش سفارش 39 یورو در صفحات راهنمای آمازون ذکر شده است. (منبع تصویر: آمازون / اسکرین شات: GIGA)

خواه اقلام الکترونیکی مانند تلویزیون و بازی های ویدیویی، لباس، کتاب یا لوازم جانبی خودرو – خریداران می توانند همه اینها و خیلی چیزهای دیگر را در آمازون بیابند. همچنین می‌توانید منتظر تحویل رایگان، حتی بدون عضویت در Prime باشید. با این حال، پیش نیاز این است که شما از حداقل ارزش سفارش با اقلام خود در سبد خرید تجاوز کنید. برای مدت کوتاهی داشت آمازون این حداقل ارزش سفارش در آلمان را به 39 یورو افزایش داده است.