حتی مچ بند اپل هم سودی ندارد

در کنار آیفون 14، اپل آن‌ها را نیز دارد نسل دوم AirPods Pro آن ارایه شده. چند تفاوت در مقایسه با نسخه قبلی وجود دارد – و برای اولین بار کیس عرضه شده دارای یک برش کوچک است. در صورت لزوم، می توان یک بند حمل را در اینجا وصل کرد تا بتواند مثلاً کیف را روی مچ دست حمل کند. همچنین امکان اتصال کیف به کوله پشتی با استفاده از گیره یکپارچه روی حلقه وجود دارد.

اگر 14.95 یورو کمی زیاد است، ارزش نگاه کردن به آن را دارد محصولات شخص ثالث. حلقه های مشابه در تمام رنگ ها و طول های ممکن در حال حاضر با قیمت 3.69 یورو در دسترس هستند (مشاهده در آمازون).

اپل برای AirPods Pro 2 جدید خود 299 یورو می خواهد. برای اولین بار، هدفون ها اکنون گزینه ای برای اتصال یک بند مچ کوچک به قاب نیز دارند. اگرچه وزن آن تنها 4.5 گرم است، اما لوازم جانبی آن چندان مقرون به صرفه نیست.

سیب

AirPods Pro 2: مچ بند کوچک 14.95 یورو قیمت دارد

در مقایسه با مدل اول، به خصوص بهبود عمر باتری بر. AirPods Pro 2 جدید باید تا 6 ساعت بیشتر دوام بیاورد، همراه با کیس شارژ اپل در مجموع از 30 ساعت کارکرد صحبت می کند.

نسل دوم AirPods Pro در تریلر اپل

AirPods Pro 2: این چیزی است که هدفون های جدید ارائه می دهند

به گفته اپل، لغو فعال نویز (ANC) دوباره بخشی از بازی است و باید دو برابر صدای محیط را فیلتر کنید می تواند مانند قبل سنسورهای پوست جدید هستند که AirPods Pro 2 از آنها برای تشخیص اینکه آیا در گوش هستند یا نه استفاده می کند.



منبع

لوازم جانبی کوچک AirPods Pro 2 تنها 4.54 گرم وزن دارد، اما اپل مایل است آن را در فروشگاه آنلاین خود برای این محصول داشته باشد. کل 14.95 یورو دارند (منبع: اپل). این 3.29 یورو به ازای هر گرم است.اپل فاش نکرده است که از چه موادی برای بند حمل استفاده شده است. این گروه نیز به مشتریان خود حق انتخاب زیادی نمی دهد، زیرا فقط یک نسخه تاریک از حلقه ارائه می شود.