Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
حافظه را گسترش دهید - چگونه کار می کند - مجله تکنولوژی فودزیلا

حافظه را گسترش دهید – چگونه کار می کند

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 1392/01/14 13:15

اگر می‌خواهید مطمئن شوید که همه بازی‌ها در آینده روی حافظه خارجی نصب می‌شوند، مورد ” را در “دستگاه‌های ذخیره‌سازی” باز کنید.تغییر مکان های نصب“.
در اینجا اکنون می‌توانید محیط ذخیره‌سازی را تنظیم کنید که بازی‌های سری Xbox، بازی‌ها و برنامه‌های سازگار رو به پایین را می‌توان روی آن نصب کرد.

همانند ایکس باکس وان، می توانید از طریق USB حامل های داده خارجی را به سری Xbox متصل کنید. با این حال، پورت های USB در پشت به 5 گیگابیت بر ثانیه محدود شده است. همه عناوین را می توان بر روی درایوهای SSD و HDD های خارجی ذخیره کرد، اما فقط عناوین سازگار با عقب منتشر شده برای Xbox One یا 360 قابل پخش هستند. بازی‌های سری Xbox را می‌توان در آنجا ذخیره کرد اما شروع نشد.
در نگاه اول تصمیم عجیبی به نظر می رسد، اما منطقی است:
ایکس باکس وان در ابتدا به یک هارد دیسک معمولی آهسته مجهز بود. به همین دلیل است که می توانید عناوین ایکس باکس وان را از یک SSD یا HDD خارجی بدون هیچ مشکلی پخش کنید. عناوین سری Xbox را می توان روی آن ذخیره کرد، اما نمی توان آن ها را راه اندازی کرد زیرا عناوین نسل جدید برای SSD های داخلی سریع طراحی شده اند.

نوع سوم: HDD خارجی

یک Xbox Series X و یک هارد اکسترنال وسترن دیجیتال روی یک میز در مقابل دیواری با نور سبز قرار دارند.
هارد دیسک های کلاسیک را می توان در سری ایکس باکس نیز استفاده کرد – با محدودیت (منبع تصویر: GIGA)
WD Elements Desktop 8 TB: هارد اکسترنال، 3.5 اینچ اکنون از 173.37 یورو در آمازون

اگر می‌خواهید بازی‌ها را از حافظه داخلی به حافظه خارجی منتقل کنید، رسانه ذخیره‌سازی داخلی را انتخاب کنید، گزینه «انتقال یا کپی» را باز کنید، عناوین موجود در لیست را که می‌خواهید تعویض کنید علامت بزنید و در نهایت «انتقال انتخاب» را انتخاب کنید. بسته به تعداد عنوانی که جابه‌جا می‌کنید و کدام رسانه ذخیره‌سازی را برای آن انتخاب کرده‌اید، اکنون می‌تواند زمان‌های مختلفی را ببرد.

به ویژه Xbox Series S با محدودیت ذخیره سازی کم مواجه است: فقط 364 گیگابایت برای نصب بازی ها در دسترس است. اگر بیشتر می خواهید، باید حافظه Xbox خود را افزایش دهید. ما گزینه های شما و نحوه عملکرد آن را در ویدیو و در مقاله خلاصه کرده ایم.

Xbox Series X

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 01/14/2023 05:02

می‌توانید تنظیمات ذخیره‌سازی سری Xbox را مانند این پیدا کنید:

  • «بازی‌ها و برنامه‌های من» را در داشبورد انتخاب کنید
  • به “Manage” بروید و “Storage Devices” را انتخاب کنید.
تصویر صفحه نمایش دستگاه های ذخیره سازی، دو دستگاه ذخیره سازی نشان داده شده است.  حافظه داخلی و کارت توسعه حافظه Seagate
در بخش «دستگاه‌های ذخیره‌سازی»، تمام تنظیمات مربوط به مدیریت دستگاه‌های ذخیره‌سازی متصل را خواهید یافت (منبع تصویر: GIGA)

این نسخه تنها نسخه ای است که به شما امکان می دهد بازی های سری Xbox را از یک حامل داده خارجی شروع کنید. عناوین را می توان بر روی درایوهای SSD و HDD خارجی نیز ذخیره کرد. با این حال، تنها بازی‌های سازگار با عقب (Xbox One و 360) نیز می‌توانند از حافظه کندتر راه‌اندازی شوند.

این یک مزیت بزرگ برای همه کسانی است که با اتصال بد اینترنت دست و پنجه نرم می کنند: اگر حامل اطلاعات داخلی پر است، به سادگی بازی را به هارد دیسک خارجی منتقل کنید، اگر می خواهید دوباره آن را بازی کنید، به سادگی عنوان را به حافظه داخلی برگردانید. . این خیلی سریعتر است! با این حال، هارد دیسک های مکانیکی دارای نویز هستند. ارتعاشات موجود در محفظه را می توان به مبلمان دیگر – مانند بوفه تلویزیون – منتقل کرد و در نتیجه باعث ایجاد یک صدای اساسی کاملاً قابل درک شود.

توصیه ما

سیگیت به عنوان شریک مایکروسافت، ارتقای حافظه رسمی را برای سری Xbox تولید می کند: کارت توسعه ذخیره سازی سیگیت. در پشت Xbox Series S یا Xbox Series X وجود دارد کانکتور اختصاصی “Storage Expansion”.که با اتصال کارت حافظه به راحتی می تواند حافظه را افزایش دهد. این پورت با PCIe 4.0 متصل است، بنابراین بالاترین سرعت ممکن نیز امکان پذیر است.

نمای نزدیک از پشت Xbox Series X که پورت ها را نشان می دهد، با تمرکز بر روی "گسترش ذخیره سازی"-ارتباط.
کارت توسعه فضای ذخیره سازی Seagate از رابط “Storage Expansion” در Xbox Series S و X استفاده می کند. (منبع تصویر: GIGA)

گسترش حافظه خارجی بسیار ساده تر از جایگزینی حافظه داخلی است. ما سه نوع و مزایا و معایب آنها را خلاصه کرده ایم.

نوع اول: کارت توسعه ذخیره سازی Seagate

کارت توسعه ذخیره سازی Seagate در دو انگشت نگه داشته می شود.
سیگیت با «کارت گسترش فضای ذخیره‌سازی»، حافظه رسمی سری Xbox را توسعه می‌دهد. (منبع تصویر: GIGA)
کارت توسعه حافظه Seagate 1 ترابایت SSD خارجی، NVMe Expansion SDD برای Xbox Series X|S اکنون از 199.00 یورو در آمازون

در مقایسه با ایکس باکس وان، چیزهای زیادی از نظر فضای ذخیره سازی در سری ایکس باکس اتفاق افتاده است. اکنون به جای هارد داخلی کلاسیک، از یک SSD داخلی M.2 استفاده می شود که دسترسی به آن در کیس نسبتاً دشوار است.

ارزان ترین گزینه برای به دست آوردن حافظه زیاد.
حتی اگر هاردهای اکسترنال کلاسیک دقیقاً به معنای سرعت نباشند، همچنان می‌توانند به عنوان فضای ذخیره‌سازی برای سری Xbox استفاده شوند.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 01/14/2023 01:21

به سادگی از طریق USB متصل شوید و حافظه از قبل در دسترس است. از هارد دیسک نیز می توان استفاده کرد فقط برای عناوین سازگار با نسخه ایکس باکس یا برای “ذخیره سازی موقت” عناوین سری Xbox.

معایب: هزینه این راه حل بسیار بیشتر از یک SSD معمولی است، به خصوص در انواع حافظه بالاتر. با این حال، هزینه اضافی قابل درک است، زیرا از یک NVMe کوتاه استفاده می شود که به طور کلی گران تر است.

نوع دوم: SSD خارجی

SSD قابل حمل سامسونگ T7 (1 ترابایت) اکنون از 124.99 یورو در آمازون

آیا شما یک مجموعه بازی جامع برای سری Xbox دارید؟ به سختی راهی برای دور زدن کارت توسعه ذخیره سازی Seagate وجود دارد. نصب آن آسان است و تنها گزینه ای است که امکان شروع عناوین جدید را مستقیماً از رسانه ذخیره سازی ارائه می دهد. از طرف دیگر، اگر آرشیو بزرگی از عناوین Xbox One یا 360 دارید، یا آماده انتقال بازی های سری Xbox بین حافظه داخلی و خارجی هستید، شاید ارزش دیدن یک SSD یا HDD خارجی را داشته باشد.

تنظیمات بیشتر

ضمناً: اگر حافظه شما به سرعت تمام شد، می توانید چندین دستگاه ذخیره سازی خارجی به طور همزمان استفاده در ایکس باکس بنابراین می‌توانید یک کارت افزایش حافظه برای عناوین سری Xbox و یک SSD خارجی برای عناوین Xbox One به صورت موازی اجرا کنید.



منبع