جیمز باند در جریان 2022: ارائه دهندگان در یک نگاه

تریلر فیلم James Bond: No Time To Die

مجموعه فیلم های جیمز باند بلوری

توصیه ما نسخه جدید “GoldenEye 007: Reloaded” برای PS3 و Xbox 360 از سال 2011 است که توانسته امتیاز 85 درصدی را از همکاران Spieletipps در آن زمان کسب کند.

GoldenEye 007: بارگذاری مجدد

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 07/11/2022 02:52

تمامی فیلم هایی که قبلا منتشر شده اند را می توان به صورت آنلاین و قانونی مشاهده کرد، یعنی در اجاره یا خرید:

(وضعیت: 2022/08/06)

کانال پاپ آپ Sky Cinema 007 از اول ژوئن نمایش داده می شود تا 29 جولای تمام 25 فیلم قبلی جیمز باند از “جیمز باند تعقیب دکتر. نه» به «جیمز باند 007: زمانی برای مردن نیست» 24/7. در طول این مدت، فیلم‌ها نیز در هر زمان از طریق Sky Q در صورت تقاضا در دسترس خواهند بود. بر اساس این بیانیه مطبوعاتی، می توان به فیلم های پرفروش Bond از طریق سرویس پخش Sky Ticket نیز دسترسی داشت.

به روز رسانی از 07/11/2022: جدیدترین فیلم از مجموعه‌های No Time To Die با بازی دنیل کریگ، اکران خود را در 3 ژوئن 2022 جشن گرفت. پخش مستقیم به طور انحصاری در WOW (بلیت سابق آسمان). علاوه بر این، فیلم های قدیمی همگی در جریان هستند. در حال حاضر می‌توانید «اشتراک فیلم‌ها و سریال‌ها» را به‌عنوان یک پیشنهاد اولیه با 9.98 یورو در ماه (به‌جای 14.98 یورو در ماه) دریافت کنید. می توان آن را در 2 دستگاه به طور همزمان پخش کرد، اشتراک را می توان در هر زمان لغو کرد.

این بازی در حال حاضر کمی قدیمی است، اما هنوز هم یکی از بهترین بازی های جیمز باند “جدیدتر” است.

“اسم من باند است، جیمز باند” – همه طرفداران فیلم این جمله افسانه ای را می دانند. این به برخی افراد میل غیرقابل مقاومتی برای تماشای فیلم یا فیلم های جیمز باند می دهد – بلافاصله! در اینجا نمای کلی فعلی پیشنهادات پخش است.

جیمز باند

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 07/11/2022 02:35 صبح

GoldenEye 007: بارگذاری مجدد

تمام فیلم های جیمز باند در قالب های مختلف موجود است. برای یک مجموعه کامل با بهترین کیفیت، “مجموعه جیمز باند” را در Blu-ray (Full HD) توصیه می کنیم که در آمازون با میانگین امتیاز مشتری 4.9 از 5 ستاره می درخشد:

مجموعه جیمز باند 2016 [Blu-ray]

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 07/11/2022 04:22

مجموعه جیمز باند 2016 [Blu-ray]

جیمز باند به عنوان یک بازی ویدیویی: بازی کردن به جای نگاه کردن

اگر می‌خواهید فیلم‌های جدیدتر را با کیفیت 4K ببینید، باید نگاهی به مجموعه «جیمز باند: دنیل کریگ» بیندازید:

جیمز باند - مجموعه فیلم های دانیل کریگ 5 (4K Ultra HD)

در چند دهه گذشته، برخی از بازی های ویدئویی بر اساس جیمز باند ظاهر شده اند که برخی از آنها واقعا خوب هستند. یک چیز بیش از همه برجسته است: “GoldenEye 007” برای Nintendo 64 (اولین بار در سال 1997 منتشر شد) نه تنها بهترین بازی جیمز باند، بلکه یکی از بهترین بازی های تیراندازی اول شخص تمام دوران است. اخیراً کمی ساکت شده است، دنیای بازی های رایانه ای قطعاً می تواند با یک موفقیت جدید 007 انجام دهد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع این مامور مخفی اولین حضور خود را در سال 1953 در رمان “کازینو رویال” نوشته یان فلمینگ نویسنده بریتانیایی انجام داد. آنچه پس از آن اتفاق افتاد، تاریخ است – یا «سینمای بزرگ»، به معنای مثبت. ویژگی‌ها: مجموعه فیلم‌های مجلل، اکشن دیدنی، تبه‌کاران افسانه‌ای و درست در وسط جیمز باند، که با تکان دادن مشت‌هایش، ورق بازی و مذاکره هوشمندانه خود را نجات می‌دهد و جهان را نجات می‌دهد. علاوه بر این، یک موسیقی متن فوق‌العاده، ترفندهای فن‌آوری جالب از Q، مقادیر مشکوک ودکا مارتینی، زنان بسیار خطرناک در همه جا و ماشین‌های سریع وجود دارد. جیمز باند بر اساس دستور العملی از دوران گذشته ساخته شده است که بارها و بارها اصلاح و اقتباس شده است و بنابراین هنوز هم کار می کند.

تمام فیلم های جیمز باند را به صورت آنلاین تماشا کنید

جیمز باند – مجموعه فیلم های دانیل کریگ 5 (4K Ultra HD)