جواب کامل آمیرزا آپدیت جدید 2022 ⭐ دانلود بازی آمیرزا 8 8 گویا تک-فاوینو

این بازی دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد و ویژه بسیار زیادی است که برای مشاهده و استفاده از این امکانات و ویژگی ها کافیست این بازی را روی دستگاه هوشمند اندرویدی خود نصب کنید و از آن ها لذت ببرید. همچنین این بازی دارای طراحی گرافیکی بسیار زیبا و جذابی نیز می باشد که شما را جذب خود می کند. بازی آمیرزا دارای 1368 مرحله بوده و قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل اندروید را دارا می باشد. این بازی به سبب گرافیک مناسب و البته انمیشن های جذاب و موسیقی دلپذیر در مدت زمان اندکی توانست طرفداران بسیاری را در سنین مختلف به خود جذب کند. جواب کامل آمیرزا در سایت قرار داده شده است و برای دسترسی آسان تر، هر 99 مرحله داخل یک مطلب می باشد.

جواب کامل آمیرزا اپدیت جدید مرحله 1236 تا 1400

بازی آمیرزا یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی های کلمات و دانستنی ها است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. در این نوشته از سایت بازیزا جواب کامل مراحل بازی آمیرزا با لینک دانلود را در اختیار شما همراهان گرامی قرار می دهیم، پس با ما همراه باشید. برای راحتی کار و آسونتر شدن دسترسی شما به جواب بازی آمیرزا مرحله ۱۰۱ – ۲۰۰ هر ۵۰مرحله رو از هم جدا کردیم. پس امروز درمستر گیمرز، مرجع بازی ها همراه ما باشین تا جواب بازی آمیرزا مرحله ۱۰۱ – ۲۰۰ رو در اختیارتون بذاریم. در ادامه پست جواب بازی آمیرزا و درخواست مکرر شما دوستای عزیز برای جواب بازی آمیرزا مرحله ۱۰۱ – ۲۰۰ تصمیم گرفتیم این پست رو با شما به اشتراک بذاریم.

چند ترفند برای بهتر بازی کردن… این بازی بیش از 1000 مرحله متفاوت همراه با دهها شخصیت بامزه ایرانی ، انیمیشن های جذاب ، موسیقی اصیل سنتی ، گرافیک تماشایی ، محیط های خاطره انگیز و بومی ، شما را صدها ساعت سرگرم خواهد کرد. در این بازی شما باید از بین حروفی که در روی صفحه نمایش داده می شود کلمات را پیدا کنید .در بازی آمیرزا از شخصیت های جذاب و زیبایی ایرانی استفاده شده است ،تا محیطی سرگرم کننده و بدون خستگی برای علاقمندان فراهم کرده باشد . بلاگ تفریحی فاوینو محلی برای پیدا کردن جواب بازی های موبایلی، دستور پخت آشپزی، کد آهنگ پیشواز ایرانسل، آوای انتظار همراه اول، نکات حوزه سلامت و ترفندهای جالب مورد استفاده در زندگی روزانه شما در کنار بسیاری دیگر از عکس، متن و مناسبتی است. سایت بوفچه و فاوینو بهترین گزینه برای استفاده ازراهنمایی پاسخ بازی آمیرزاخواهند بود. گیم های زیادی توسط بازی سازان موفق ایرانی طراحی و تولید شده اند که هر کدام از آن ها با استفاده از هوش و خلاقیت های سازندگان خود به بهترین نتیجه ها دست پیدا کرده اند.

  • بازی جذاب آمیرزا زمانی منتشر شد که بیشتر بازی های تلفن همراه به یک یکنواختی ملموس رسیده بودند …
  • داداش مرحله ۱۷۷ اصلا “ی” نداره.شما نمیدونم چجوری اون کلمات رو نوشتید.
  • افراد با سنین مختلف و سلیقه های متفاوت به این بازی موبایلی جالب علاقه مند هستند.
  • این بازی که در اصل یکی بازی حدس کلمه است، توسط سازندگان بازی باقلوا توسعه داده شده است و این بازی هم همچون باقلوا بسیار محبوب شده است …

در برخی کاربران جواب های بازی امیرزا با یکدیگر متفاوت می باشد که لطفا در چنین مواردی، پاسخ های مرحله متفاوت را به ما اعلام کنید. “خیبرآنلاین” – یکی از درخشان ترین بازی های ایرانی که در مارکت های بزرگ موبایل ایران نیز قرار گرفته است، بازی جذابی می باشد که همه کم و بیش نام آن را شنیده اند. بازی آمیرزا از دسته بندی بازی های حدس کلمات است که کارنامه فوق العاده ای از خود به جای گذاشته است … سلام.بازی بسیار جذاب وسرگرم کننده است،مثل حل جدول به معلومات آدم اضافه میشودو در عین حال جلوی آلزایمر را میگیرد لطفا جواب مراحل 1500 به بعد را درج نمائید ممنون متشکرم. پس از اجرای برنامه حل آمیرزا ، چند حرف موجود در بازی آمیرزا را وارد کنید تا کلمات را برای شما نمایش دهد.

جواب بازی آمیرزا مرحله 200 تا 299

فاوینو با ابتکاری نو توسط دو دوست قدیمی وارد عرصه ارائه خدمات مدنظر کاربران ایرانی شده و همواره از نظرات شما عزیزان در جهت بهبود سطح کیفی اطلاعات بهره خواهیم برد. سردبیری این بلاگ ایرانی با مهندس مصطفی ادهم نژاد بوده و مهندس حسین احمدپور نیز بخش سئو فاوینو را بر عهده دارد. همچنین سایت بوفچه برادر کوچک فاوینو بوده و منتظر حضور گرم شما در آن بلاگ نیز هستیم.

جواب کامل آمیرزا آپدیت جدید 2022 ⭐ دانلود بازی آمیرزا 8 8 گویا تک-فاوینو

هرچند در این مطلب از سامسونگ یار راهنمای کامل بازی را برای شما قرار داده ایم و نیازی نیست که از سکه های خود برای پیدا کردن جواب بازی آمیرزا خرج کنید .شما می توانید برای در دسترس داشتن جواب بازی آمیرزا این صفحه را در مرورگر خود جواب بازی آمیرزا بوکمارک کنید . جواب بازی آمیرزا برترین بازی کلمات جواب کامل مراحل آمیرزا Amirza بازی آمیرزا که یکی از بازی های سبک کلمات پرطرفدار … در مطالب قبلی جواب مراحل 1 تا 10 بازی آمیرزا و همین طور پاسخ مراحل 11 تا 20 آمیرزا را ارائه کردیم. اگر علاقه مند به مشاهده ی پاسخ مرحله ی 21ام تا 30ام نیز هستید، همچنان با سی اس وب همراه بمانید.

برای دریافت یک حرف راهنما باید ۴۵ سگه بدهید که هزینه بالایی است، در صورتی که برای حدس کل کلمات هر مرحله سکه کمی می گیرید. بازی امیرزا ساخته جدید سازندگان بازی موفق باقلوا است که هدف آن پیدا کردن کلمات مورد نظر از بین حروف بهم ریخته است. از سرگرم کننده ترین بازی های که در سال های گذشته توسط بازی سازان ایرانی ساخته شده است، بازی محبوب آمیرزا می باشد.