جشن گوگل: گوشی های پیکسل رکورد شکستند

شرکت تحقیقات بازار Canalys گوشی های پیکسل را می بیند در ایالات متحده آمریکا با سهم برند 1.6 درصدی. در کشورهای دیگر، تلفن های همراه فروش کمتری دارند. گوگل به آهستگی راه خود را به 5 شرکت برتر در ایالات متحده باز می کند، اما همچنان در مقایسه جهانی با شرکت هایی مانند سامسونگ و اپل با سایر تولیدکنندگان کوچک گروه بندی می شود.

در این ویدیو می توانید ببینید که ما در مورد Pixel 7 Pro چه فکر می کنیم:

تلفن های پیکسل: قطعات مارک گوگل اندکی در حال رشد هستند

گوگل ارقام سه ماهه جدید ناامید کننده ای ارائه کرده است، اما ساندار پیچای، مدیرعامل آلفابت می تواند موفقیت واقعی را حداقل در یک زمینه گزارش کند. به گفته این گروه، گوشی های هوشمند پیکسل در سال 2022 بهتر از همیشه فروش خواهند داشت (منبع: The Motley Fool). گوگل در حال حاضر با پیکسل 6a، که می تواند به طبقه متوسط ​​رو به بالا اختصاص داده شود، و تلفن های همراه برتر پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو، سه مدل ارائه می دهد.

Pichai مشخص نکرده است که مشتریان کدامیک از گوشی های هوشمند پیکسلی را بهتر دریافت می کنند. همچنین مدل های سال قبل که پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو، احتمالاً فراتر از این پیش رفته است. در ابتدای سال 2022، گوگل قبلاً گزارش داده بود که سری پیکسل 6 رکورد فروش جدیدی را در سه ماهه چهارم سال قبل شکسته است.

Pixel Fold تاشو که احتمالاً در کنفرانس توسعه دهندگان خواهد بود، می تواند ارقام فروش بهتری را تضمین کند Google I/O در ماه مه یا ژوئن 2023 ارائه شد تبدیل می شود.

فروش تلفن های همراه گوگل خوب است: طبق اظهارات خود آنها، گوشی های هوشمند پیکسل فعلی در سال 2022 بهتر از همیشه فروخته اند. گوگل از نظر سهم بازار نیز پیشرفت هایی را گزارش می کند، اگرچه هنوز به رتبه 5 برتر نرسیده است. این ممکن است با پیکسل فولد تغییر کند.

پیکسل های گوگل

گوگل: گوشی های پیکسل پرفروش هستند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

رئیس Alphabet به ویژه به Pixel 7 Pro افتخار می کند. آزمایش کنندگان گوشی هوشمند را در اختیار خواهند داشت “تلفن همراه منتخب سال”. ویژگی هایی مانند Magic Eraser و Photo Unblur به سادگی “شگفت انگیز” هستند.