یک نسخه جدید و بهبودیافته از Silvercrest’s Monsieur Cuisine از تخفیفان Lidl در دسترس است. جایگزین ارزان ترمومیکس برای چند روز با قیمت ویژه در دسترس است. فای و دستور العمل های ویدئویی گنجانده شده است.

Lidl: جایگزین هوشمند Thermomix در پیشنهاد

اگر 1359 یورو برای Thermomix از Vorwerk کمی زیاد است، ارزش نگاه کردن به جایگزین را دارد توسط Silvercrest. در حال حاضر در نسخه جدید از Lidl در دسترس است. برای “Monsieur Cuisine Smart SKMS 1200 A1” فقط 449 یورو برای مدت کوتاهی مورد نیاز است – تقریباً 1000 یورو کمتر از نسخه اصلی. این پیشنهاد تا شنبه 3 سپتامبر 2022 معتبر است.

Monsieur Cuisine Smart را در Lidl تماشا کنید

آشپزی پیشرفته Monsieur می تواند درست مانند Thermomix عمل کند کارهای زیادی را در آشپزخانه انجام دهید. به همان اندازه که برای ورز دادن، مخلوط کردن و هم زدن مناسب است، برای پخت و پز، تفت دادن و بخارپز کردن مناسب است. علاوه بر این، دستگاه می تواند به خرد کردن، خرد کردن، آسیاب کردن، پوره کردن و امولسیون کردن کمک کند.

WLAN نیز در نسخه جدید گنجانده شده است، همانطور که ماهانه توزیع می شود و همچنان ادامه دارد به روز رسانی رایگان دستور العمل. بیش از 600 دستور غذای از پیش نصب شده با دستورالعمل های گام به گام از طریق “Cooking Pilot” در دسترس است. دستورالعمل های ویدیویی نیز برای دستور العمل های انتخابی موجود است. می توانید از برنامه دستور غذای Monsieur Cuisine برای ایجاد دستور العمل ها و لیست های خرید خود استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد آشپزی مسیو در ویدیو:

Monsieur Cuisine Connect SKMC 1200: دستگاه پخت Lidl با جزئیات

جایگزین ارزان قیمت Thermomix در Lidl: آیا این پیشنهاد ارزشش را دارد؟

تفاوت قیمت بسیار زیاد است، اما غذای مسیو نیازی به پنهان شدن از رقابت بسیار گران‌تر ندارد. همکاران از familie.de که جایگزین Thermomix را آزمایش کردند نیز چنین فکر می کنند. در اینجا عمدتا آنها هستند صرفه جویی در زمان و صفحه نمایش نسبتا بزرگتر توجه مثبت را به خود جلب کرد. اتصال اختیاری به Google Assistant نیز مورد ستایش قرار گرفته است. علاوه بر این، کودکان را می توان با بازیگوشی با آشپزی با غذاساز آشنا کرد.