جایگزین AirPods با قیمت مقرون به صرفه در آمازون – آیا ارزش خرید دارد؟

برنامه های صوتی یکپارچه نیز جالب هستند. در اینجا می توانید یکی را انتخاب کنید سه حالت صدا با فشار یک دکمه انتخاب کنید: تقویت کننده باس برای آهنگ های شدید، حالت پادکست برای پادکست ها و کتاب های صوتی، و حالت امضا برای سایر انواع موسیقی.

هر دو قاب شارژ و هدفون جداگانه از نظر طراحی شبیه به AirPods Pro اپل هستند. با این حال، به دلیل رنگ مشکی، هسته‌های صدا وقتی آن‌ها را در گوش خود می‌زنید چندان به چشم نمی‌آیند. به گفته سازنده، زمان اجرا تا 7 ساعت و تمام خواهد شد بلوتوث 5.2 ارتباط برقرار می کند. حتی هدفون نیز گنجانده شده است IPX5 در برابر جت های آب از هر زاویه ای محافظت می شود – بنابراین می توان از آنها برای ورزش یا باران شدید نیز استفاده کرد. آنها با اندروید، iOS، رایانه های شخصی، مک و سایر دستگاه های بلوتوث سازگار هستند.

البته، با این قیمت نباید از نظر کیفیت صدا انتظار معجزه داشته باشید – اما هدفون ها در آمازون با 4.4 از 5 ستاره کاملاً خوب عمل می کنند. بالاتر از همه، صدای خوب و کیفیت ساخت بالا قابل ستایش است.

در آمازون می توانید جایگزین خوبی برای ایرپادهای اپل با قیمتی مقرون به صرفه دریافت کنید. هدفون های بلوتوث ساوندکور دارای ویژگی های زیادی هستند و در مقایسه با AirPods هزینه کمی دارند. ما به شما خواهیم گفت که آیا ارزش خرید دارد یا خیر.

قیمت عالی در آمازون: Soundcore Life P2 Mini

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/09/23 ساعت 12:06 بعد از ظهر

Soundcore Life P2 Mini چه چیزی به شما پیشنهاد می کند؟

برای مقایسه: AirPods Pro می تواند کارهای بیشتری انجام دهد – اما هزینه بسیار بیشتری نیز دارد:

جایگزین AirPods در آمازون: آیا ارزش خرید دارد؟

اگر می‌خواهید ایرپادهای واقعی را از اپل بخرید، هنوز باید حدود 131 یورو را برای ساده‌ترین نسخه روی میز بگذارید. وقتی در نظر بگیرید که در حال حرکت فقط می توانید به موسیقی گوش دهید و با آن تماس تلفنی برقرار کنید، سرگرمی ارزانی نیست. با هدفون Soundcore Life P2 Mini، آمازون در حال حاضر یک جایگزین ارزان قیمت را به فروش می رساند 30.79 یورو (مشاهده لیست در آمازون). در صورت فعال کردن کوپن تخفیف 23 درصدی زیر قیمت پیشنهادی، می توانید قیمت را دریافت کنید. در مقایسه قیمت، حداقل 39.99 یورو از سایر ارائه دهندگان پرداخت می شود.

Soundcore Life P2 Mini
با قیمت 30.79 یورو، اساساً نمی توانید اشتباه کنید. Soundcore Life P2 Mini هستند بسیار ارزان تر از AirPods، اما ممکن است چندان شیک به نظر نرسد. را کیفیت، عملکرد و کیفیت صدا قانع کننده است با این حال – با توجه به قیمت پایین. اگر نمی خواهید 131 یورو برای AirPods بپردازید، این هدفون بلوتوث نیز انتخاب خوبی است.

Soundcore Life P2 Mini

به جای 39.99 یورو: هدفون بلوتوث داخل گوش با باس شدید، عمر باتری تا 32 ساعت و اتصال USB-C. از کوپن تخفیف استفاده کنید و 23 درصد پس انداز کنید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع