جایگزین گاز نیست؟ مطالعه پیش بینی بدی را برای پمپ های حرارتی نشان می دهد

همانطور که ویدیوی ما نشان می دهد، می توان برق را در بالکن نیز تولید کرد:

پمپ های حرارتی: برق از کجا باید تامین شود؟

صداهای انتقادی در Stadtwerke München وجود دارد. فلوریان بیبرباخ، رئیس خدمات شهری در پایتخت باواریا، می گوید که دولت فدرال این کار را کرده است “بدون پاسخ قانع کننده”چگونه تقاضای برق اضافی باید پوشش داده شود (منبع: Handelsblatt).



منبع

به گفته Johanna Bocklet از EWI، وجود دارد سوالات حل نشده در مورد منبع تغذیه برای پمپ های حرارتی الکتریکی آنها یک “چالش بزرگ” برای سیستم تامین برق خواهند بود. علاوه بر این، شبکه توزیع برق باید با تعداد رو به رشد سازگار شود.

یک مطالعه جدید توسط موسسه اقتصاد انرژی در دانشگاه کلن (EWI) نشان داده است که تقاضا برای برق با شش میلیون پمپ حرارتی حدوداً افزایش یافته است. 30 تراوات ساعت می تواند رشد کند. به گفته یوهانس واگنر، مدیر EWI، اوج بار در آلمان می تواند در روزهای سرد به خصوص تا 10 گیگاوات افزایش یابد.

پمپ های حرارتی عنصر مهمی در کاهش وابستگی آلمان به گاز روسیه است. بنابراین در چند سال آینده شش میلیون پمپ حرارتی همانطور که رابرت هابک وزیر اقتصاد فدرال و کلارا گیویتز وزیر ساختمان فدرال چند هفته پیش اعلام کردند نصب شود. آنها باید استاندارد جدیدی برای گرمایش ساختمان ها شوند.

پمپ های حرارتی: مصرف برق به عنوان نقطه ضعف

نه تنها افزایش گسترده تعداد پمپ های حرارتی الکتریکی احتمالاً مصرف برق را تا سال 2030 افزایش می دهد. بر اساس EWI، حمل و نقل الکتریکی، دیجیتالی شدن پیشرونده و کاربردهای مبتنی بر قدرت در صنعت همچنین تضمین می کند که در یک روز متوسط ​​سرد زمستانی، اوج بار حدود 100 گیگاوات ناشی می شود. از نظر مصرف خالص برق، جمهوری فدرال در حال حاضر دارای اوج بار خوب 80 گیگاوات است.

گفته می‌شود که پمپ‌های حرارتی الکتریکی قطعه‌ای مهم از پازل برای کاهش وابستگی به گاز روسیه هستند. بنابراین تا سال 2030، شش میلیون واحد باید در آلمان به بهره برداری برسد. با این حال، همانطور که یک مطالعه پیش بینی می کند، گسترش گسترده می تواند منجر به مشکلاتی شود. عواقب آن برای شبکه برق جدی خواهد بود.