جایگزین قوی برای سامسونگ و شیائومی: ایسوس آن را ساخته است

ایسوس زنفون 9 یکی می شود قیمت از 800 یورو فروخته می شودکه ارزان‌تر از سامسونگ گلکسی اس 22 یا شیائومی 12 است. با این وجود، این تلفن همراه بر اساس IP68 ضد آب است و می‌تواند با دوربین گیمبال ویژه‌ای که مانند دوربین‌های اکشن تثبیت‌کننده تصویر قوی ارائه می‌کند، امتیاز بگیرد. ظرفیت باتری 4300 میلی آمپر ساعتی است که با توجه به اندازه قابل قبول است. با این حال، آن را فقط می توان با حداکثر 30 وات در هر کابل شارژ کرد. بی سیم کار نمی کند.

دیگر به سختی گوشی های هوشمند گران قیمت جمع و جور وجود دارد. ایسوس می خواهد آن را تغییر دهد و با زنفون 9، گوشی موبایلی را معرفی کرده است که با صفحه نمایش 5.9 اینچی آن خیلی بزرگ نیست و به راحتی با یک دست قابل استفاده است. با وجود ابعاد جمع و جور و وزن سبک تنها 169 گرم، دارای سخت افزار رده بالایی است. از اسنپدراگون 8+ نسل 1 استفاده شده است که تا 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. خنک کننده باید به ویژه موثر باشد، به طوری که می توان به حداکثر عملکرد در مدت زمان طولانی دسترسی داشت.

جزئیات Asus Zenfone 9 در ویدیو ارائه شده است:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

بزرگترین نقطه ضعف ایسوس زنفون 9 به روز رسانی نرم افزار است. که گوشی هوشمند فقط به مدت دو سال پشتیبانی می شود. برای مقایسه: سامسونگ به‌روزرسانی‌ها را به مدت پنج سال و گوگل به مدت چهار سال توزیع می‌کند. دامنه خدمات ایسوس بسیار محدود است. پس از اتمام گارانتی، دیگر به روز رسانی وجود نخواهد داشت. ما واقعا امیدواریم که ایسوس در سیاست به روز رسانی خود تجدید نظر کند. در غیر این صورت، Zenfone 9 یک گوشی هوشمند واقعا قوی و جایگزین خوبی برای سازندگان بزرگی مانند سامسونگ و شیائومی است. عرضه بازار ایسوس زنفون 9 در 12 آگوست 2022 انجام خواهد شد.

Asus Zenfone 9: گوشی هوشمند جمع و جور رده بالا

Asus Zenfone 9: تضمین کوتاه مدت به‌روزرسانی

اگر به دنبال یک گوشی هوشمند اندرویدی جدید هستید اما گوشی سامسونگ یا شیائومی را دوست ندارید، زنفون 9 ایسوس ممکن است چیزی برای شما باشد. این گوشی هوشمند نسبتا جمع و جور بسیار قدرتمند است، دوربین ویژه ای ارائه می دهد و خیلی گران نیست. اما پس از آن یک نقطه ضعف وجود دارد.

ایسوس

Asus Zenfone 9: گوشی هوشمند جمع و جور رده بالا