جانشین باید بدون ویژگی مورد نظر انجام دهد

پاسخ خشک یانگ به آخرین گزارش‌های آسیایی مبنی بر اینکه آی‌پد مینی 7 صفحه‌نمایش 120 هرتزی خواهد داشت، «معجب خواهم شد». به عنوان دلیلی برای بدبینی او یانگ به فناوری نمایشگر زیربنایی اشاره دارد نسل فعلی مینی را حمایت از ارتقاء، چیزی است که اپل آن را صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا می نامد، اصلا.

در واقع، وقتی به خط تولید اپل نگاه می کنیم، ارزیابی یانگ منطقی است. تا کنون، ProMotion را فقط می‌توان در دستگاه‌هایی یافت که اپل آن‌ها را «Pro» می‌نامد: آی‌پد پرو، مک‌بوک پرو و ​​اخیراً آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس. در نهایت اپل این قانون را زیر پا می‌گذارد و نمایشگرهای 120 هرتزی را نیز وارد ورودی می‌کند. -سطح و طبقه متوسط با این حال، تردید وجود دارد که این مورد قبلاً در مورد iPad Mini 7 نیز وجود داشته باشد.



منبع iPad Mini 6 فعلی در ویدیو:

iPad mini 6 از اپل: کوچک اما قدرتمند

ProMotion فقط برای دستگاه های حرفه ای

با آیپد مینی 6، اپل سال گذشته سروصدای زیادی به پا کرد. یکی از ویژگی‌های گمشده که سال‌ها در مدل‌های Pro استاندارد بوده است، انتقاداتی را برانگیخت. یک کارشناس مشهور اپل می گوید که جانشین هیچ چیز در مورد آن تغییر نخواهد کرد.

سیب
اپل تقریباً ده سال طول کشید تا آیپد مینی را کاملاً تغییر دهد. در سال 2021 زمان فرا رسیده بود: یک طراحی جدید، یک تراشه جدید، اتصالات جدید و پشتیبانی از Apple Pencil 2. اما یک جزئیات برای کمال وجود نداشت: یک صفحه نمایش 120 هرتزی. راس یانگ، کارشناس اپل می‌گوید: جانشین نیز آن را تغییر نخواهد داد.

آیپد مینی 7 با صفحه نمایش 120 هرتزی وجود ندارد

از نظر تئوری، البته این امکان برای اپل وجود دارد که فناوری نمایشگر آیپد مینی 7 را تغییر دهد. با این حال به نظر می رسد که یانگ این گام را چندان محتمل نمی داند. یانگ یکی از مشهورترین و قابل اعتمادترین کارشناسان فناوری است، پیش بینی های او اغلب در گذشته درست از آب درآمده است.