جانشین بازی فرقه ای به طور انحصاری در اپل

اسکرول جانبی محبوب Jetpack Joyride در ابتدا برای دستگاه های اپل راه اندازی شد، اما از آن زمان به اندروید، ویندوز و پلی استیشن نیز گسترش یافت. قطعاً در مورد جانشین چنین نخواهد بود، زیرا اپل به طور انحصاری Jetpack Joyride 2 را ایمن کرده است. اگر می خواهید بازی را انجام دهید، باید اشتراک Apple Arcade داشته باشید که هزینه ماهانه آن 4.99 یورو است.

ناامیدی برای دارندگان تلفن های همراه و تبلت های اندرویدی احتمالاً بزرگ خواهد بود، زیرا در مارس 2021 بازی در واقع در نسخه اولیه بود. برای مدت کوتاهی نیز در اندروید موجود (منبع: The Verge). با این حال، توسعه دهندگان به سرعت Jetpack Joyride 2 را از فروشگاه Play حذف کردند. ممکن است مذاکره با اپل دلیل این امر بوده باشد.

Jetpack Joyride 2 قرار است در 19 آگوست به نظر می رسد. این بازی از طریق Apple Arcade بر روی iPhone، iPad، Mac و Apple TV در دسترس است. هیچ چیز از نظر گیم پلی نسبت به نسخه قبلی خود تغییر نکرده است، بنابراین یک بازی تیراندازی بی پایان باقی می ماند. هدف این است که تا زمانی که ممکن است زنده بمانید، تعداد زیادی سکه جمع آوری کنید و از موانع اجتناب کنید. طبق گفته اپل، باید عناصر داستانی جدید با مکانیسم های جدید نیز وجود داشته باشد.

تریلر Jetpack joyride 2

Apple Arcade: بازی های جدید می آیند، بازی های قدیمی می روند

علاوه بر Jetpack Joyride 2، اپل در ماه آگوست نیز این کار را انجام خواهد داد بازی های بیشتر در Apple Arcade باز کنید، از جمله Amazing Bomberman، My Talking Tom و Love You to Bits. با این حال، این شرکت در ماه جولای اعلام کرد که 15 بازی را از Apple Arcade حذف خواهد کرد. اینها دیگر در پلتفرم یافت نمی شوند.



منبع اطلاعات بیشتر درباره Jetpack Joyride 2 در تریلر رسمی:

Jetpack Joyride 2 به زودی یازده سال پس از قسمت اول منتشر خواهد شد. برخلاف نسخه قبلی، جانشین آن بر روی پلتفرم های بسیار کمتری در دسترس خواهد بود زیرا اپل حقوق انحصاری Apple Arcade را تضمین کرده است.

سیب

Jetpack Joyride 2 فقط در Apple Arcade