Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
جام جهانی فوتبال 2022: داوران محروم خواهند شد - مجله تکنولوژی فودزیلا

جام جهانی فوتبال 2022: داوران محروم خواهند شد

فیفا دیگر نمی‌خواهد در جام جهانی قطر چیزی را به شانس واگذار کند. Away باید به طور خودکار شناسایی شود. موقعیت توپ در ثانیه 500 بار بررسی می شود – و داوران انسانی ناتوان می شوند.

جام جهانی فیفا: نرم افزار تصمیمات آفساید را مدیریت می کند

داده های جمع آوری شده خواهد شد توسط نرم افزار در سه تا چهار ثانیه ارزیابی می شود. در صورت تصمیم اشتباه احتمالی کمک داوران، افراد حاضر در اتاق کنترل VAR در مورد آن هشدار دریافت خواهند کرد. پس از تایید انسانی تصمیم اشتباه، داوران در زمین دستورات الزام آور دریافت می کنند.

فن آوری خواهد شد از سال 2021 در بخش نوجوانان آزمایش شده است و همچنین قبل از جام جهانی در جام عرب در قطر در نوامبر 2021 استفاده شد (منبع: فیفا).

فیفا: طرفداران انیمیشن های سه بعدی را از تلویزیون تماشا می کنند

علاوه بر خود توپ که در جام جهانی قطر بیش از یک سنسور ویژه برای داده های اندازه گیری اینرسی (IMU) در دسترس باشد، موقعیت بازیکنان نیز باید همیشه در نظر گرفته شود. بنابراین دوازده دوربین ویژه در استادیوم های جام جهانی نصب شده است که می توانند در هر زمان 29 امتیاز را روی همه بازیکنان حاضر در زمین ثبت کنند. نقاط داده شامل تمام قسمت های بدن مربوط به یک تصمیم آفساید است، یعنی نه دست یا بازو.

آفساید بودن یا نبودن یک بازیکن در فوتبال موضوعی محبوب و مورد بحث برای هواداران است. کمک داوران قرار است برای اولین بار در جام جهانی قطر با سیستم جدید ارائه شوند. به طوری که تصمیمات اشتباه در نهایت به گذشته تبدیل می شود. فیفا بر یک سیستم نیمه اتوماتیک متکی است که موقعیت دقیق توپ را 500 بار در ثانیه بررسی می کند.

به طوری که نه تنها کنترلرها و داوران VAR به روز بمانند، طرفداران یک انیمیشن سه بعدی را در ورزشگاه و تلویزیون می بینند. به گفته فیفا، این باید به شفافیت بیشتر در تصمیم گیری های آفساید منجر شود. انیمیشن سه بعدی لحظه تعیین کننده رها شدن توپ از چند منظر را نشان می دهد.



منبع

“ربات آفساید” در جام جهانی اینگونه عمل می کند:

جام جهانی فوتبال قطر: ربات ها در مورد آفساید تصمیم می گیرند یا نه