تیم کوک در رقیب تسلا دور می زند

بهتر از تسلا؟ خودروی الکتریکی Lucid Air ارائه شد

ریوین و لوسید: جوانان تسلا را در معرض آزمایش قرار دادند

اخیراً تیم کوک در حاشیه کنفرانس Sun Valley شرکت سرمایه گذاری Allen & Co با یک خودروی برقی با برند Rivian دیده شد. گفته می‌شود که او در آنجا با سایر شرکت‌کنندگان تأثیرگذار از استراحتگاه Sun Valley در آیداهو (ایالات متحده آمریکا)، جایی که کنفرانس به‌طور سنتی در آنجا برگزار می‌شود، برای صرف شام رانندگی کرده است. وسیله نقلیه انتخابی: Rivian R1T، یک وانت کاملاً الکتریکی از سازنده ایالات متحده.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید

حداقل از زمانی که تیم کوک سال ها پیش پس از مرگ استیو جابز رهبری اپل را برعهده گرفت، او به عنوان رئیس اپل جدای از تصمیم گیری در بخش اجرایی – البته نه به اندازه همکارش ایلان ماسک- در کانون توجه قرار گرفته است. همچنین نگاهی به چگونه مدیر عامل اپل در راه است

در حالی که تسلا در مقایسه با فولکس واگن و شرکت هنوز نسبتاً جوان است، ریوین هنوز در کنار تسلا تازه وارد است. این استارت‌آپ خودرو در سال 2009 تأسیس شد و تاکنون تنها یک مدل دیگر علاوه بر R1T ارائه شده است: E-SUV R1S. این واقعیت که رئیس اپل می خواست نگاه دقیق تری داشته باشد نیز هیجان انگیز است با توجه به اینکه گفته می شود سازنده آیفون روی خودروی الکتریکی خودش کار می کند. هنوز مشخص نیست که چه زمانی Rivian می تواند در اروپا راه اندازی شود – مانند راه اندازی Apple Car.



منبع

به گزارش بلومبرگ، کنفرانس رسانه ای در سان ولی به عنوان کمپ تابستانی ابرثروتمندان نیز شناخته می شود. بنابراین تصادفی نبود که RJ Scaringe، بنیانگذار Rivian، دو مدل از خودروهای الکترونیکی خود را همراه خود داشت و آنها از چندین مدل استفاده کردند. مهم ترین و (تاثیرگذارترین) افراد ارائه شده است. به گفته منابع بلومبرگ که نخواستند نامشان فاش شود، گفته می شود که خودروها حداقل سه روز در محل بوده اند تا ارزیابی شوند.

در حالی که برخی از افراد از خود رئیس ریویان معرفی شده بودند، گفته می شود که کوک از یکی از ماشین ها برای سفر خود استفاده کرده است. برند خودروهای برقی ریویان به عنوان لوسید بعدی در نظر گرفته می شود رقیب اصلی تسلا در کشور خودشان.

رقیب دیگر تسلا، Lucid، مدل برتر خود را Air را اینگونه معرفی می کند:

وقتی تیم کوک یکی از موفق ترین شرکت های جهان را اداره نمی کند، چه چیزی باعث می شود؟ ظاهراً او از رانندگی در ماشین برقی بیزار نیست. با این حال، در این مورد، این رهبر بازار تسلا نبود، بلکه یکی از سرسخت ترین رقبای او بود که در آن رئیس اپل در حاشیه جلسه ابرثروتمندان چرخشی زد.

سیب

تیم کوک در ماشین برقی: رئیس اپل این برند را به یک چرخش می‌برد