یوبی‌سافت برای مدت طولانی در مقابل این موضوع مقاومت کرد، اما ناشر اکنون بازی‌های خود را یکی پس از دیگری در استیم منتشر می‌کند. نام تجاری جدید: Tom Clancy’s The Division 2. به لطف تخفیف بزرگ، تیرانداز به یکی از پرفروش ترین ها تبدیل شده است.

با تشکر از تخفیف: The Division 2 Steam را فتح کرد

برای اکثر گیمرها، تیرانداز غارت تعاونی Tom Clancy’s The Division 2 احتمالاً در حال حاضر کلاه قدیمی است. به هر حال، این بازی در مارس 2019 منتشر شد.

با این حال، گیمرهای رایانه شخصی مجبور شدند یک قرص تلخ را ببلعند. به جای Steam، The Division 2 فقط از طریق سرویس داخلی Ubisoft Connect (در آن زمان Uplay نامیده می شد) در دسترس بود. برای برخی از گیمرهای رایانه شخصی، این انحصار یک معامله شکن بود.

این نظریه با نگاه کردن به نمودارهای Steam فعلی پشتیبانی می شود. Tom Clancy’s The Division 2 از 12 ژانویه 2023 برای کاربران Steam در دسترس بوده و کمتر از 24 ساعت بعد منتشر شد. به پرفروش ترین پلتفرم Valve تبدیل شد.

یک تخفیف نسبتاً جذاب نیز کمک کرد. بنابراین شما در حال حاضر می توانید نسخه استاندارد را فقط با 9 یورو (مشاهده در Steam) دریافت کنید. نسخه نهایی، که شامل تمام برنامه های افزودنی است، 24 یورو قیمت دارد – به جای 79.99 یورو معمولی. این پیشنهاد تا 26 ژانویه 2023 معتبر است.

Tom Clancy's The Division® 2

Tom Clancy’s The Division® 2

یوبی سافت

کاربران Steam در مورد The Division 2 هشدار می دهند

Tom Clancy’s The Division 2 در کنار Destiny 2 در نظر گرفته می شود یکی از بهترین تیراندازهای غارتگر موجود است. در یک نوع پسا آخرالزمانی از ایالات متحده آمریکا، می توانید به تنهایی یا به صورت تیمی غارت ارزشمند را شکار کنید. آتش‌سوزی‌های ترد، هزاران تجهیزات و چالش‌های مختلف گنجانده شده است.

Division 2 هنگام انتشار با استقبال مثبت مطبوعات تجاری بین المللی مواجه شد. تیرانداز آنلاین دارای امتیاز قابل ارائه است 82 درصد در جمع‌آوری مرور متاکریتیک. همکار من الکس زمانی که فکر نمی‌کرد بازی برای همه باشد، به The Division 2 گواهی مثبت داد. با این حال، در Steam، رتبه‌بندی کاربران کمتر سرخوشانه است. بسیاری از بازیکنان از تصادفات مکرر عدم ادغام Steam Achievements نیز منفی است.