تویوتا نمی تواند کمک کند: مدیران ارشد مخالف خودروهای الکترونیکی هستند

تویوتا و خودروهای الکترونیکی نمی خواهند دوست پیدا کنند. ژاپنی ها اکنون اولین مدل خود را آماده کرده اند که انرژی آن صرفاً از باتری تامین می شود. این در حال حاضر به یک مشکل تبدیل شده است – با وجود علاقه زیاد مشتریان. در مجموع 30 مدل الکتریکی دیگر در واقع برای سال های آینده برنامه ریزی شده است.

تویوتا هنوز با خودروهای برقی گرم نمی شود. سازنده ژاپنی به تازگی اولین BEV خود را راه اندازی کرده است و در حال حاضر باعث ایجاد مشکل شده است. درباره آن چکار میتونید بکنید؟ به نظر نمی رسد که حق وجود همه خودروهای برقی حداقل برای یک مدیر پیشرو تویوتا مشکلی نداشته باشد.

خیلی گران است، نیازی نیست: مدیر تویوتا خودروهای الکترونیکی را زیر سوال می برد

با این حال، دلایل خوبی برای تردید در ارزیابی دیگر او وجود دارد: به عنوان مثال، موفقیت تسلا – در ایالات متحده و در سراسر جهان – به وضوح نشان می دهد که علاقه مشتریان به خودروهای برقی بالاست است. تقریباً تمام خودروسازان بزرگ دیگر به غیر از تویوتا و بی‌ام‌و مدت‌هاست که خود را متعهد به رانندگی با باتری الکتریکی کرده‌اند. اگر چه کسانی که برخلاف جزر و مد شنا می کنند نیز می توانند حق داشته باشند، اما این احتمال دقیقاً افزایش نمی یابد.

تویوتا bZ4X در این ویدیو باعث دردسرهای زیادی به سازنده می شود:

اینکه جک هالیس، معاون فروش تویوتا در آمریکای شمالی، فکر می‌کند که بازاری برای خودروهای برقی وجود ندارد، چگونه مناسب است؟ پاسخ کوتاه: جلو و عقب مناسب نیست. “فکر نمی کنم بازار آماده باشد. فکر نمی کنم زیرساخت ها آماده باشد. و حتی اگر مایل به خرید یکی از آنها هستید، اگر بتوانید آن را بخرید – قیمت هنوز خیلی بالاست”هالیس (منبع: Electrek) می گوید.

تویوتا خودروی مفهومی bZ4X را در یک تیزر نشان می دهد

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید

تویوتا و الکترواووس: این پشت و عقب است

مشتریان نیاز زیادی به خودروهای برقی ندارند. سهم بازار خودروهای الکترونیکی پس از 25 سال هنوز کمتر از 10 درصد است. هالیس مطمئن است که این یک شبه 30 تا 40 درصد نمی شود. حداقل در مورد آخرین نکته ممکن است حق با او باشد.

بخصوص مشکلات تویوتا با ماشین الکتریکی خودش bZ4X پس زمینه متفاوتی برای اظهارات هالیس ارائه دهید: اگر خودروهای الکترونیکی به هر حال واقعاً مهم نیستند، یا اگر همه تولیدکنندگان دیگر دست کم خیلی زود کار کرده باشند، پس هیچ اشکالی ندارد که تویوتا – به طور قابل توجهی – طولانی تر – یا مسیر متفاوتی را در پیش بگیرد. بی ام و.



منبع