توجه رانندگان خودروهای الکترونیکی! 9 برنامه ای که همیشه می توانید استفاده کنید

Iternio Planning AB

برنامه ریز مسیر بهتر (ABRP)

برنامه ریز مسیر بهتر (ABRP)

فقط به پمپ بنزین در گوشه و کنار و پمپ بنزین بروید؟ آن زمان برای رانندگان خودروهای الکترونیکی به پایان رسیده است، پیدا کردن ایستگاه های شارژ اغلب به آسانی نزدیکترین پمپ بنزین نیست. برنامه‌ها به دارندگان خودروهای برقی با این چالش‌ها و چند چالش دیگر کمک می‌کنند. ما مهمترین برنامه ها را برای گوشی هوشمند شما انتخاب کرده ایم.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

همچنین می‌توانید از شبکه &شارژ برای شارژ خود استفاده کنید جعبه دیواری خود را به رانندگان خودروهای الکترونیکی اجاره دهیدکه خودشان ندارند هنوز هم می توانید از این راه کمی پول دربیاورید. البته این روش برعکس هم عمل می کند. اگر خودتان جعبه دیواری ندارید، ممکن است بتوانید فردی را در همسایگی پیدا کنید که جعبه دیواری را نیز از طریق یک برنامه در اختیار سایر رانندگان قرار دهد. هر چه جامعه بزرگتر شود، امکانات اینجا هیجان انگیزتر می شود.

& دسته ای
& دسته ای

روباه شارژ

Park Now همچنین یک برنامه ماشین کلاسیک است که می تواند نه تنها به رانندگان خودروهای الکترونیکی کمک کند. در بسیاری از موارد، به خصوص در شهرهای بزرگ، می توانید بلیط پارکینگ را از طریق برنامه بگیرید به جای تغذیه پارکومتر از این گذشته، در زمان پرداخت بدون تماس، همه افراد همیشه پول خرد همراه خود ندارند.

پارک کن
پارک کن

ADAC

و تمام: داده های Ladefuchs از Chargeprice می آیند. احتمالاً دقیق ترین مقایسه هزینه را برای رانندگان خودروهای الکترونیکی ارائه می دهد. می‌توانید دریابید که ایستگاه‌های شارژ کجا هستند و آیا می‌توانید اتصالات مناسب برای خودروی الکترونیکی خود را در سراسر جهان پیدا کنید. همچنین ایستگاه های شارژ عمومی رایگان را می توان فیلتر کرد.

&شارژ کم است نکته داخلی برای شکارچیان معامله در میان شما: دو عملکرد به شما امکان می دهد همزمان در پول خود صرفه جویی کنید. با خرید آنلاین، می توانید کیلومترها را مانند امتیاز از سایر ارائه دهندگان جمع آوری کنید. این کیلومترها در ایستگاه شارژ بعدی ارزش نقدی دارد. در آنجا می‌توانید با کیلومترهای &شارژ ارزان‌تر شارژ کنید. بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین بزرگ، از جمله Otto و eBay، شرکت می‌کنند. تنها نکته: تعداد شرکای شارژی که کیلومترها را قبول می کنند قابل مدیریت است.

با این حال، عمق عملکردها و مقایسه دقیق قیمت قیمت خود را دارند: قیمت شارژ برای استفاده روزمره تقریباً شلوغ است و بنابراین گیج کننده است.

قیمت شارژ
قیمت شارژ

نقشه های گوگل

برنامه Energie Baden-Württemberg (EnBW) تقریباً یک برنامه کلاسیک است. می توانید از آن برای شارژ مجدد باتری های خود در ایستگاه های شارژ بزرگترین خرده فروش آلمان در حال حاضر استفاده کنید. بیش از 30000 نقطه شارژ در آلمان وجود دارد و کشورهای اروپایی نیز روز به روز تحت پوشش قرار می گیرند. بیش از 200000 نقطه شارژ دور هم جمع شدن.

Ladefuchs به ویژه در صورتی مفید است که فقط به خرید یک خودروی الکترونیکی فکر می کنید. توسعه دهندگان بسیاری از تعرفه های شارژ خودروهای الکتریکی را در اینجا خلاصه کرده اند و بیان می کنند هزینه کدام کارت شارژ در کدام اپراتور نقطه شارژ چقدر است. در جنگل تعرفه ها، این یک مزیت واقعی به دلیل وضوح است. با این حال، داده های Ladefuchs بر اساس برنامه دیگری از لیست ما است. مزیت فقط در ارائه واضح تر است.

روباه شارژ
روباه شارژ

قیمت شارژ

نقشه های گوگل است برای بسیاری از رانندگان ضروری است چه موتور احتراقی یا محرک الکتریکی. علاوه بر این، بسیاری از ارائه دهندگان دیگر از داده های Google برای ناوبری خود استفاده می کنند. بنابراین احتمالاً به هر حال از برنامه استفاده می کنید، حتی اگر خودتان هرگز خدمات Google را فعال نکنید.

در هر صورت، حداقل به آن تعلق دارد برنامه ارائه دهنده شارژ خود شما در گوشی هوشمند خود، چه به صورت مستقل یا از سازنده خودروی الکترونیکی شما. از آنجا که Plug&Charge روز به روز رایج‌تر می‌شود، اما اگر در حال حاضر مالک تسلا نیستید، اغلب باید از برنامه‌ها برای شروع فرآیند شارژ و پرداخت هزینه شارژ استفاده کنید. به عنوان یک راننده خودروی الکترونیکی، باید این برنامه ها را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید:

EnBW mobility+

ADAC برنامه ای برای رانندگان خودروهای الکترونیکی ندارد. با این حال، برنامه های شناخته شده باشگاه اتومبیل را حتی با درایوهای الکتریکی نیز نباید مورد تمسخر قرار داد. به خصوص کمک خرابی و سفرهای ADAC حتی اگر با موتور بنزینی یا دیزلی سفر می کنید، نباید آن را در هیچ گوشی هوشمند با راننده مکرر گم نکنید. شما هرگز نمی دانید چه زمانی به آنها نیاز خواهید داشت.

امداد جاده ای ADAC

امداد جاده ای ADAC

اگر دوست دارید هنگام خرید شارژ کنید، باید برنامه ها را از سوپرمارکت ها یا خرده فروشی ها نیز نصب کنید. برای فرآیندهای شارژ در ایستگاه های شارژ عمومی Lidl، به عنوان مثال، برنامه Lidl Plus برای تامین برق تازه خودرو الکترونیکی مورد نیاز است.

LidlPlus

LidlPlus

Lidl Digital International GmbH & Co. KG

LidlPlus

امسال به Google Maps یک عملکرد اضافی هیجان‌انگیز نیز داده می‌شود: اگر بخواهید، می‌توانید به Google اجازه دهید شما را در مسیری راهنمایی کند که مصرف آن حداقل است. خواه صرفاً بخواهید کم رانندگی کنید یا تا حد امکان هزینه ها را کاهش دهید، رانندگان خودروهای الکترونیکی و موتورهای احتراقی سود خواهند برد.

پارک کن

انجمن ثبت شده ADAC

امداد جاده ای ADAC

امداد جاده ای ADAC

می توانید به دنبال ایستگاه های شارژ در نزدیکی باشید و کارت شارژ خود را واریز کنید. اکنون نیز ممکن است، اگر برنامه شارژ شما اجازه دهد، برای فعال کردن Plug&Charge. دیگر نیازی به شروع فرآیند شارژ به صورت دستی از طریق برنامه ندارید.

انجمن ثبت شده ADAC

سفرهای ADAC
سفرهای ADAC

هرکسی که جرات دارد به یک خودروی الکترونیکی روی بیاورد، می‌تواند با کمک اپلیکیشن‌ها، دنیای ناآشنا حمل‌ونقل الکترونیکی را باز کند. در راستای افزایش سرعت حرکت الکتریکی و سرعت هر چه سریع‌تر که تولیدکنندگان به طور مداوم خودروهای الکترونیکی جدید را ارائه می‌کنند، در فروشگاه‌های اپلیکیشن اپل و فروشگاه Google Play نیز اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. ما مرور کلی و برخی را دریافت کردیم برنامه هایی را برای گوشی هوشمندتان انتخاب کرده اید که زندگی شما را به عنوان یک راننده خودروی الکترونیکی آسان تر می کند.

EnBW Energie Baden-Wuerttemberg AG

EnBW mobility+

برنامه ریز مسیر بهتر (ABRP)

ما در زیر به Google Maps خواهیم رسید، اما “A Better Routeplanner” (ABRP) عملاً Google Maps برای رانندگان خودروهای الکتریکی است. این برنامه در سراسر اروپا کار می کند و اجازه می دهد تا a برنامه ریزی دقیق مسیر، از جمله توقف های بارگیری و زمان لازم برای انجام آن برخلاف برخی از برنامه‌ریزان مسیر از گذشته یا برنامه رسمی Autobahn، همانطور که قبلاً از Google استفاده می‌کنید، در اینجا نیز ناوبری زنده دریافت می‌کنید.

Iternio Planning AB

& دسته ای

امتیاز خوب: حتی قبل از اینکه تغییر دهید، می توانید شبیه سازی رانندگی با ماشین الکتریکی به سادگی مسیرهایی را که به طور منظم با ماشین رانندگی کرده اید، درک کنید، و برنامه به شما می گوید کدام استرومر می تواند مناسب شما باشد.

EnBW mobility+

EnBW mobility+

در مورد تغییر سریع به خودروی الکترونیکی چیزهای زیادی می توان گفت:

LidlPlus

کارت های شارژ نیز در حال حاضر در ABRP در مرحله بتا در حال پیاده سازی هستند. در نتیجه، مورد علاقه اولیه بسیاری از رانندگان خودروهای الکترونیکی به طور فزاینده ای تبدیل به یک خودرو می شود ارائه دهنده خدمات کامل در میان برنامه های خودروهای الکترونیکی.

برنامه ریز مسیر بهتر (ABRP)

برنامه ریز مسیر بهتر (ABRP)

در نقاط شارژ قابل شارژ می توانید هزینه های خود را با Chargeprice برنامه ریزی کنید. برنامه در صورت درخواست دقیقاً محاسبه می کند که یک بار برای شما چقدر هزینه داردبه عنوان مثال اگر می خواهید ID.3 خود را از VW (ظرفیت 45 کیلو وات) با شارژ الکترونیکی تعرفه ADAC از 18 درصد به 85 درصد شارژ کنید. پیچیده به نظر می رسد، اما برای Chargeprice مشکلی نیست.