موج‌سوار مکرر می‌تواند هنگام راه‌اندازی مرورگر، همه پیشنهادات محبوب خود را به یکباره ارائه دهد، محتاط ترجیح می‌دهد با یک پنجره خالی مرورگر شروع کند و گیر افتاده‌ها باید همیشه هر بازدید از دنیای آنلاین را با همان صفحه شروع کنند. نحوه تنظیم و تغییر صفحه اصلی در فایرفاکس را بیاموزید.

در مرورگر فایرفاکس می توانید در تنظیمات صفحه شروع پیش فرض فایرفاکس را به دلخواه تغییر دهید. این هم در نسخه دسکتاپ مرورگر و هم در برنامه موبایل کار می کند.

تنظیم صفحه اصلی در مرورگر فایرفاکس

در تنظیمات فایرفاکس، می‌توانید تعیین کنید که آیا مرورگر باید یک صفحه خالی را پس از راه‌اندازی مجدد باز کند، وب‌سایت‌های آخرین بازدید یا یک صفحه شروع کاملاً مشخص. همچنین می‌توانید کل گروه‌های صفحات را در چندین تب در هنگام راه‌اندازی نمایش دهید. نحوه تنظیم صفحه اصلی در فایرفاکس:

  1. شروع می کند مرورگر فایرفاکس.
  2. روی بالا سمت راست کلیک کنید سه خط تیره.
  3. تنظیمات“.
  4. انتخاب بخش “عمومی“.
  5. در اینجا می توانید علامت “پنجره ها و برگه های قبلی را باز کنیداگر می خواهید فایرفاکس صفحاتی را که در آخرین خروج شما از مرورگر باز بودند را نمایش دهد.
  6. از طرف دیگر، می توانید یک صفحه خاص را به عنوان صفحه شروع تنظیم کنید. برای این کار بر روی ” کلیک کنیدصفحه نخست‘ در نوار منو.
  7. روی منوی کشویی در ” ضربه بزنیدخانه و پنجره های جدید“.
  8. ورودی را انتخاب کنید “آدرس های سفارشی“.
  9. اکنون آدرس صفحه ای را وارد کنید که با هر بار راه اندازی مجدد فایرفاکس باید نمایش داده شود.
  10. در زیر می‌توانید تنظیمات «برگه‌های جدید» را نیز انجام دهید.

گالری عکس را شروع کنید(7 تصویر)

مسدود کننده های تبلیغات فایرفاکس: این مسدود کننده ها و افزونه های تبلیغاتی به شما کمک می کنند

نحوه یافتن تمام تنظیمات مهم فایرفاکس (ویدئو)

اکنون هر بار که مرورگر راه اندازی مجدد می شود، صفحه شروع پیش فرض فراخوانی می شود. اگر می‌خواهید وقتی یک برگه را در پنجره فایرفاکس باز می‌کنید صفحه خاصی نمایش داده شود، می‌توانید از کادر ترفندهای فایرفاکس «تنظیمات پیشرفته» استفاده کنید. برای این کار در قسمت آدرس عبارت “about:config” را وارد کنید. در پنجره ای که اکنون ظاهر می شود، به دنبال ورودی “browser.newtab.url” بگردید. پس از دوبار کلیک کردن، آدرس صفحه اصلی تب فایرفاکس مورد نظر را وارد کنید. اگر می خواهید هنگام باز کردن یک برگه جدید دوباره یک پنجره خالی داشته باشید، مقدار “about:blank” را به ورودی بدهید.

صفحه اصلی را در برنامه فایرفاکس تغییر دهید

اگر از برنامه فایرفاکس در گوشی هوشمند اندرویدی یا آیفون استفاده می کنید، می توانید صفحه شروع را نیز در آنجا تنظیم کنید:

  1. را باز می کند برنامه فایرفاکس.
  2. سه نوار پایین صفحه را فشار دهید.
  3. سپس “تنظیمات“بیرون.
  4. در اینجا منو را پیدا خواهید کرد “صفحه نخست“.
  5. صفحه مورد نظر خود را انتخاب کنید این می تواند “صفحات پربازدید”، توصیه های فعلی “جیب” یا آدرسی باشد که توسط شما مشخص شده است.

GIGA توصیه می کند

پرخواننده ترین مقالات ویندوز