تمام اطلاعات در مورد موجودی و قیمت کنسول

با PS5 All Digital Edition، شما محدود به بازی هایی هستید که از فروشگاه پلی استیشن خریداری می کنید. اگر مجموعه بازی‌های بزرگی ندارید و قصد ندارید یکی از آن‌ها را بسازید یا عمدتاً عناوین رایگان ۲ بازی مانند Fortnite یا CoD: Warzone را بازی کنید، می‌توانید از اینجا به آن دسترسی داشته باشید. بنابراین شما 100 یورو صرفه جویی می کنید و یک کنسول کمی باریکتر دریافت می کنید.

PS5 در بازار خاکستری – در eBay

قیمت‌های eBay تصوری غیرمستقیم از رابطه بین عرضه و تقاضا ارائه می‌دهند. ما قیمت‌های eBay را به دقت رصد می‌کنیم، هفته‌ای چندین بار بهترین قیمت را از نمایندگی‌های معتبر eBay برای کنسول‌ها با شرط “جدید” و گزینه “خرید همین حالا” قابل تحویل از آلمان تعیین می‌کنیم. از این موضوع می توان نتیجه گرفت که پلی استیشن 5 تا چه حد از عرضه گسترده فاصله دارد. اینجا قیمت ها اخیراً دوباره افزایش یافته است. در حالی که PS5 با دیسک درایو هنوز با قیمت 650 یورو در ماه آگوست معامله می شد، ارزان ترین قیمت ها در حال حاضر دوباره بیش از 700 یورو است. PS5 بدون درایو نوری دوباره حدود 670 یورو قیمت دارد، در حالی که هنوز در اواخر تابستان با قیمت 550 یورو در دسترس بود. این معادل 40 تا 70 درصد اضافه بها در مقایسه با RRP است – ربا خالص! متأسفانه به نظر می رسد که اسکالپینگ همچنان نتیجه می دهد.

خرید PS5 از طریق بسته تعرفه

مثل همیشه: پیشنهاد باید بسیار محدود باشد. پس اگر PS5 می خواهید، بهتر است عجله کنید.

PS5 همراه با God of War در آمازون، MediaMarkt و موارد دیگر

سونی به تازگی پلی استیشن دایرکت را راه اندازی کرده است راه جدیدی برای سفارش PS5 معرفی کرد. این فروشگاه آنلاین که قبلاً فقط در ایالات متحده موجود بود، اکنون در آلمان نیز آنلاین است. در آنجا می توانید برای شانس سفارش PS5 ثبت نام کنید. سپس سونی چند برنده خوش شانس را از بین شرکت کنندگان ثبت نام کرده انتخاب می کند، که از طریق ایمیل به آنها اطلاع داده می شود و یک فرصت زمانی برای خرید پلی استیشن 5 در اختیار آنها قرار می گیرد.

برای PlayStation Direct اینجا را کلیک کنید!

PS5: سونی افزایش قیمت را اعلام کرد

زحل

نسخه دیسک ممکن است 100 یورو بیشتر قیمت داشته باشد، اما برای طرفداران پلی استیشن که کتابخانه بزرگی از بازی های PS4 روی دیسک دارند و می خواهند به استفاده از آنها ادامه دهند، توصیه می شود. همچنین می توانید از نسخه دیسک PS5 برای پخش Blu-Ray و 4K Blu-Ray استفاده کنید.

PlayStation 5 All Digital Edition با قیمت 449 یورو

مثل همیشه: در دسترس بودن از این به بعد ممکن است تغییر کند. بنابراین بهتر است مرتباً بررسی کنید تا ببینید آیا اتفاقی افتاده است یا خیر.

سفارش PS5: در اینجا می توانید کنسول را دریافت کنید

اگرچه پلی استیشن 5 در نوامبر 2020 به فروش رسید، اما هنوز در سراسر جهان در دسترس نیست. در چند هفته اخیر، حداقل گاه به گاه “افت”هایی وجود داشته است که کنسول چندین بار در تعداد محدود برای مدت کوتاهی (معمولاً فقط چند دقیقه) از خرده فروشان مختلف آنلاین در دسترس بود. اگر می‌خواهید شانس خود را برای جذب PS5 در خرده‌فروشی افزایش دهید، باید مراقب نمایندگی‌های زیر باشید و در صورت لزوم سریعاً ضربه بزنید.

خرید PS5: مروری بر فروشگاه های آنلاین

پلی استیشن 5 با درایو دیسک به قیمت 549 یورو

سایر ارائه دهندگان

ما آن را کوتاه می کنیم: بسته‌های PS5 را می‌توان از خرده‌فروشان و فروشگاه‌های آنلاین مختلف پیش‌سفارش کرد. اما اگر عجله ندارید، می‌توانید به زهکشی نگاه کنید. بنابراین ما یک نمای کلی از همه پیشنهادات موجود برای شما در اینجا جمع آوری کرده ایم:

قیمت PS5 قرار است در چندین منطقه افزایش یابد. در اروپا دارد سونی افزایش قیمت 50 یورویی را اعلام کرد. بنابراین مدل تمام دیجیتال PS5 در آینده 449.99 یورو قیمت خواهد داشت، در حالی که مدل با درایو 4K با قیمت 549.99 یورو به فروش می رسد. (منبع: پلی استیشن)

در دسترس بودن پلی استیشن 5: وضعیت فعلی

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 12/01/2022 ساعت 5:43 بعد از ظهر

کنسول PlayStation®5 – God of War™ Ragnarok Bundle (کوپن)

PS5™- Digital Edition – God of War™ Ragnarok Bundle (کوپن)

همچنین، شما به یکی نیاز دارید تلویزیون برتر، تا عملکرد گرافیکی PS5 واقعاً خودش را نشان دهد. دستگاه هایی که دارای وضوح 4K، HDMI 2.1، 120 هرتز و VRR هستند ایده آل هستند. اطلاعات بیشتر در تمرکز ما بر روی بهترین تلویزیون های بازی است. در اینجا سه ​​پیشنهاد برای تلویزیون های 4K مناسب وجود دارد:

یک مشکل بزرگ در مورد در دسترس بودن PS5 مربوط به به اصطلاح اسکالپرها است. اینها ربات هایی هستند که به طور مداوم صفحات فروشگاه را اسکن می کنند و به محض اینکه کنسول ها در دسترس قرار می گیرند، کنسول ها را خریداری می کنند. اپراتورهای ربات می‌خواهند به خرید کنسول‌ها در پلتفرم‌های معاملاتی مانند eBay به دلیل کمبود مصنوعی و سودآوری ادامه دهند. البته، اگرچه این روش ممکن است از نظر اخلاقی مشکوک به نظر برسد، خرید کنسول با قیمتی ممتاز در eBay یک گزینه است. با این حال، توصیه می کنیم از نظر اعتبار نمایندگی، مبدا سخت افزار، گارانتی/گارانتی و تاریخ تحویل، پیشنهادات را با دقت مطالعه کنید.

آمازون

PS5™- Digital Edition – God of War™ Ragnarok Bundle (کوپن)

کنسول PlayStation®5 – God of War™ Ragnarok Bundle (کوپن)

اگرچه پلی استیشن 5 در حال حاضر تقریباً برای همیشه در خرده فروشی فروخته شده است، اما گاهی اوقات می توانید آن را دریافت کنید همراه با تلفن همراه، اینترنت یا تعرفه برق، زیرا هیچ اسکالپری به اینجا دسترسی ندارد. متاسفانه در حال حاضر هیچ تعرفه ای وجود ندارد.

خرید PlayStation 5: Essential Console Accessories

به هر حال، در مقاله مروری ما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد پلی استیشن 5 بیابید.



منبع

MediaMarkt

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 12/01/2022 ساعت 5:43 بعد از ظهر

اگر PS5 دارید، می توانید از آن استفاده کنید لوازم جانبی رسمی سونی بهترین بهره را از PS5 خود ببرید. کنترلر DualSense، ایستگاه شارژ، کنترل از راه دور، دوربین HD و هدست می تواند زندگی شما را آسان تر کند و تجربه بازی شما را لذت بخش تر کند.

لطفاً توجه داشته باشید که قیمت و در دسترس بودن PS5 ممکن است متفاوت باشد.

حداقل در آمازون می توانید در لیست انتظار قرار گرفته و درخواست دعوت کنیدهنگامی که بسته Horizon Forbidden West دوباره در دسترس قرار گرفت، به شما اطلاع داده می شود.

برای بسته PS5 در آمازون اینجا را کلیک کنید!

نه، این شوخی بدی نیست! در واقع، PS5 را می توان از خرده فروشان مختلف از جمله MediaMarkt، Saturn و Amazon پیش خرید کرد. با این حال، در حال حاضر نمی توان تخمین زد که این کمپین چقدر ادامه خواهد داشت. پس بهتره سریع بزنی!

پلی استیشن 5

بسته‌های PS5 در Saturn، MediaMarkt و Co موجود است

سرانجام پس از چندین سال، God of War Ragnarök در نهم نوامبر منتشر شد. و برای جشن گرفتن، سونی چند باندل جدید کنسول PS5 را کنار هم قرار دهیدکه شامل اکشن ماجراجویی جدید است. اینها همیشه به سرعت فروخته می شوند، اما ارزش آن را دارد که هر از گاهی در MediaMarkt، آمازون و شرکت دوباره بررسی کنید. در اینجا یک نمای کلی از تمام مغازه هایی است که بسته ها در آنها لیست شده است: