Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
تله هزینه خودروهای الکترونیکی؟ بنابراین باتری برای خریداران مشکل ساز می شود - مجله تکنولوژی فودزیلا

تله هزینه خودروهای الکترونیکی؟ بنابراین باتری برای خریداران مشکل ساز می شود

در عین حال، اتحادیه اروپا در حال ایجاد زمینه برای حق تعمیرات لوازم الکتریکی و خانگی است. به خصوص در مورد اقلام الکترونیکی کوچکتر، امکانات باید بهتر باشد، که همچنین نیاز به طراحی متناظر از سوی تولیدکنندگان دارد.

بنابراین نسبت بالای باتری خودروی الکترونیکی در کل هزینه ها تضمین می کند که آسیب به سرعت به یک ضرر اقتصادی کامل تبدیل می شود. این نه تنها بر رانندگان خودروهای الکترونیکی که در تصادفات درگیر هستند، بلکه به طور بالقوه همه افرادی که استرومر بیمه شده دارند، تأثیر می‌گذارد. زیرا تعمیر پذیری به سختی ممکن باعث بالاتر رفتن آن می شود حق بیمه خودروهای الکترونیکی در حال افزایش است. به گزارش رویترز، هزینه بیمه خودروهای برقی در آمریکا تا سال 2023 27 درصد بیشتر از موتورهای احتراقی خواهد بود.

قیمت خودروهای الکترونیکی به طور قابل توجهی بیشتر از همتایان موتور احتراقی خود است. عمدتا تقصیر اوست باتری، تا حد زیادی گران ترین جزء. اما هزینه ها نه تنها هنگام خرید می تواند صدمه ببیند.

متیو اوری، تحلیلگر خطرات Thtcham Research که متخصص در خودروهاست، درباره مشکلی که تقریباً همه خودروهای الکتریکی را تحت تأثیر قرار می دهد هشدار می دهد: باتری به سختی قابل بررسی است، مثلاً پس از تصادف، و همچنین تعمیر آن نیز دشوار است. این امر بیمه گران را مجبور می کند، حتی در صورت خراش یا آسیب های کوچک، خاموش کردن کل خودروهای برقی

در حالی که سازندگانی مانند فورد یا جنرال موتورز، طبق گزارش آژانس، اطمینان حاصل می کنند که تعمیر مدل های الکتریکی آنها تا حدودی آسان تر است، به ویژه رهبر سابق صنعت تسلا یک الگو نیست. تسلا می خواهد باتری را به بخشی ساختاری از طراحی کلی خودروهای الکتریکی خود تبدیل کند. این قبلاً در مورد مدل Y وجود دارد. به گفته کارشناسان، چنین وجود دارد اصلا امکان تعمیر وجود ندارد

کریستوف لاترواسر از مرکز فناوری آلیانز از این هم فراتر می‌رود: «اگر مجبور شوید زودتر خودرو را از بین ببرید، شما عملاً تمام مزایای انتشار CO2 را از دست می دهید. از آنجایی که تعداد این موارد در حال افزایش است، باتری – و نحوه نصب آن – از اهمیت بیشتری برخوردار است.

اوری توضیح می دهد: «ما خودروهای برقی را به دلایل پایداری می خریم، اما یک خودروی الکترونیکی چندان پایدار نیست، اگر مجبور شدید باتری را پس از یک برخورد جزئی دور بیندازید» (منبع: رویترز).

هر کسی که به پول توجه می کند باید هنگام مقایسه اتومبیل های برقی و موتورهای احتراقی بسیار دقیق نگاه کند:

الگوی تسلا؟ این یک بار بود

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع هرکسی که زودتر به سمت خودروی برقی روی آورد، تا کنون با مزایای زیادی آشنا شده است. با این حال، مزیت هزینه با گذشت زمان کاهش می یابد. مهم‌تر از همه، باتری می‌تواند برای بسیاری از رانندگان خودروهای الکترونیکی – و برای سال‌های آینده – مرگ‌بار باشد

تحرک

شوک هزینه برای رانندگان خودروهای الکترونیکی: بیمه هزینه دارد