تلفن همراه قوی با دید در شب و دوربین تصویربرداری حرارتی: AGM Glory G1S را امتحان کنید

در ترکیب با آن باتری 5500 میلی آمپری AGM Glory G1S به مدت زمان طولانی تا چهار روز برای من دست یافت. اما باید اعتراف کنم که برخلاف سایر دستگاه های آزمایشی، من همیشه گوشی را با خودم حمل نمی کردم و برای همه چیز از آن استفاده نمی کردم. این تلفن همراه با وزن 315 گرم و محفظه مقاوم، برای استفاده روزمره مناسب نیست. در دوچرخه سواری یا در باغ آن را با خودم می بردم. بنابراین همه جا که فکر می کنم پیکسل 6 پرو من خیلی شکننده است. در باغ متوجه شدم که بلندگو بسیار خوب است. این در پشت نصب می شود و صدای مناسب و بلندی را ارائه می دهد. مانند بسیاری از تلفن های هوشمند، باس کمبود وجود دارد.

به طور کلی، این گوشی هوشمند از نظر عملکرد عملکرد خوبی دارد. (منبع تصویر: GIGA)

آب و گرد و غبار نیز نمی توانند به AGM Glory G1S آسیب بزنند، در نهایت این آسیب است استاندارد نظامی MIL-STD-810H و IP68 و IP69K محافظت می شود. فقط باید مطمئن شوید که درپوش‌های درگاه USB در پایین و اسلات سیم‌کارت در کناره به خوبی بسته شده باشند. هنگامی که درپوش ها در جای خود قرار می گیرند، حتی اگر بیفتید باز نمی شوند. این مزیت این است که شما یک گوشی هوشمند با امنیت خوبی دارید. اما اگر بخواهید آن را بارگذاری کنید، کمی مشکل می شود. با این حال، ایستگاه شارژ در اختیار ما قرار گرفت، بنابراین مشکلی وجود نداشت.

تخصص های واقعی

دوربین نه تنها می تواند عکس و فیلم بگیرد. (منبع تصویر: GIGA)
تصویر بالا را با پیکسل 6 پرو در تاریکی مطلق گرفتم. مشابه دوربین های امنیتی، AGM Glory G1S دارای نور مادون قرمز است که چشم انسان قادر به دیدن آن نیست. به این ترتیب محیط در شب روشن می شود. برد این نور با لامپ LED گوشی موبایل شما قابل مقایسه است. بنابراین نمی توانید به دوردست ها نگاه کنید.

یک نشانگر لیزری در بالا وجود دارد. (منبع تصویر: GIGA)

اگر به دنبال ماجراجویی بزرگ هستید، ممکن است یک گوشی هوشمند کلاسیک کافی نباشد. تلفن های همراه مانند AGM Glory G1S برای موارد شدید توسعه یافته اند. به خصوص قوی است و مجهز به عملکردهای ویژه است. حداقل سعی کردم این گوشی را به حد خود برسانم که در شهر کار آسانی نیست.

AGM Glory G1S در آزمون: نتیجه گیری

با یک اشاره گر لیزری می توانید به نکات خاصی اشاره کنید یا فقط با گربه های خود بازی کنید. قطعا یک ترفند خوب است.

از نظر فنی یک تلفن همراه سطح پایه

از نقطه نظر فنی صرفاً، AGM Glory G1S یک تلفن همراه سطح پایه است. (منبع تصویر: GIGA)
هر تلفن همراهی که قرار است قوی باشد واقعاً قوی نیست. اما AGM Glory G1S واقعاً چنین است. حداقل می توانم بگویم که برای سقوط از ارتفاع سر حدود 170 سانتی متر. تلفنم را چندین بار روی کف وینیل و کاشی های آپارتمان انداخته ام. همچنین ریزش تراس بر روی تخته سنگ یا آسفالت در خیابان دارد هیچ کاری با گوشی هوشمند انجام نشده است. با این حال، هرگز مستقیماً روی صفحه نمایش که با یک فیلم ضخیم محافظت می شود، نیفتاد. جالب اینجاست که همیشه دور می شود تا ضربه توسط کیس خوب جذب شود.

تلفن همراه از هر طرف به خوبی محافظت می شود. (منبع تصویر: GIGA)

من به خوبی می توانستم آن را تصور کنم AGM Glory G1S چیزی برای ماجراجویان واقعی به دنبال یک تلفن همراه تقریبا غیرقابل تخریب هستند. برای استفاده روزمره خیلی بزرگ و سنگین است. اما این هدف در اینجا نیست. وقتی از تلفن همراهم استفاده می‌کردم، می‌دانستم که معمولاً آن را نمی‌شکنم و در دوچرخه کوهستان یا هنگام کار در باغ بی‌خیال می‌شوم.



منبع معایب:

واقعا محکم ساخته شده

AGM Glory G1S بسیار قوی ساخته شده است. (منبع تصویر: GIGA)
اگر به داده های فنی AGM Glory G1S نگاه کنید، این یک است گوشی هوشمند سطح پایه، که من در بازه قیمتی 200 تا 300 یورو طبقه بندی می کنم. این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون 480 بهره می برد که دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. اندازه صفحه نمایش LC 6.53 اینچ و وضوح +FHD است. روشنایی به اندازه ای است که تقریباً در هر موقعیتی قادر به خواندن محتوا هستید. فقط در روزهای آفتابی می‌توانستم آرزو کنم که نمایشگر می‌توانست کمی روشن‌تر تنظیم شود.

باتری را می توان از طریق USB C یا از طریق ایستگاه شارژ شارژ کرد. (منبع تصویر: GIGA)

AGM Glory G1S همین است قوی ترین تلفن همراه تا به امروز، که من تست کردم. توانستم آن را روی زمین بیاندازم و خط و خش نیفتاد. همچنین عملکردهای منحصر به فردی را با دوربین دید در شب و تصویربرداری حرارتی ارائه می دهد که به سختی در هیچ تلفن همراهی پیدا خواهید کرد. دوربین حرارتی دارای کیفیت خوب و کارایی بالایی است.

برای مثال، می‌توانستم ببینم که گربه ولگرد ما Kalle، که همیشه بیرون زندگی می‌کند، خز نسبتاً خوبی دارد و به راحتی در بوته‌ها دیده نمی‌شود:

دوربین تصویربرداری حرارتی نشان می دهد که خز گربه عایق خوبی است. (منبع تصویر: GIGA)

نه تنها بدنه مقاوم AGM Glory G1S خاص است، بلکه ویژگی های اضافی نیز دارد. اینها در درجه اول شامل دوربین های دید در شب و تصویربرداری حرارتی هستند. در واقع، من برنامه ریزی کرده بودم که من با دوربین حرارتی می تواند در جستجوی گرمای فرار در پنجره ها باشد. اما دما برای ماه دسامبر بسیار گرم است و هیچ چیزی از آن حاصل نشده است. با این حال، من چیزهای جالبی را با دوربین تجربه کرده ام.

مزایای:

  • خیلی سخته
  • عملکرد دید در شب
  • دوربین حرارتی
  • ایستگاه شارژ
  • عمر باتری

اما صرفا از عملکرد من راضی بودم. سطح از اندروید 11 به سختی تغییر کرده است در نتیجه، گوشی هوشمند نیز بسیار سریع کار می کند. فقط صفحه نمایش کاملاً کار نمی کند. این یک پنل نسبتا کند 60 هرتزی است. نرم افزار هم قدیمی است. اندروید 11 و وصله امنیتی ژانویه 2022 به روز نیست. حداقل اندروید 12 و یک پچ امنیتی از نوامبر 2022 خوب خواهد بود – اندروید 13 حتی بهتر است.

چه کسی می تواند از تلفن همراه این چنینی استفاده کند؟

AGM Glory G1S فقط به میزان محدودی برای استفاده روزمره مناسب است. (منبع تصویر: GIGA)

همچنین عملکرد دید در شب چشمگیر است:

با عملکرد دید در شب، می توانید بدون هیچ نوری در اطراف راه بروید (منبع تصویر: GIGA)
برای زندگی روزمره عادی AGM Glory G1S مناسب نیست. این بسیار بزرگ و سنگین است، نرم افزار بسیار قدیمی است، و همچنین نسبت به مشخصاتی که ارائه می دهد بسیار گران است. دوربین‌ها به سختی می‌توانند با تلفن‌های همراهی که قیمت آن‌ها نصف می‌شود، کنار بیایند. قیمت این تلفن همراه 899 یورو در قیمت خرده فروشی توصیه شده است، حتی اگر اکنون با قیمت کمی کمتر فروخته شود. اما برای ماجراجویان واقعی انتخاب خوبی خواهد بود، زیرا نمی توان آن را شکست – حداقل در زندگی روزمره من.

AGM Glory G1S را در سازنده مشاهده کنید