تلفن همراه سامسونگ در آب فرو می‌رود: مالک اقدامات شدیدی انجام می‌دهد

گفته می شود که عملیات نجات چند روز به طول انجامیده است. دو میلیون لیتر آب تخلیه شدکه برای آبیاری 6 کیلومتر مربع کافی بود. این اقدام تنها با احضار یک مقام سازمان آب متوقف شد.

در واقع، راجش ویشوا، بازرس غذای هندی تحت تعقیب بود فقط یک سلفی بی ضرر بگیرید. تلفن همراه او در مخزن خرکتا در ایالت چاتیسگر در مرکز هند سقوط کرد. گفته می شود که این گوشی سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا بوده است. این مقام به سادگی نمی خواست از دست دادن گوشی هوشمند گران قیمت را بپذیرد. غواصان سازماندهی شده بودند اما نتوانستند تلفن را پیدا کنند.

به گزارش ویش واس، او از موقعیت خود برای پس گرفتن تلفن همراه خود سوء استفاده نکرد. او همچنین نمی خواهد چیزی در مورد هدر رفتن احتمالی آب بداند. آب از ناحیه سرریز سد می آمد و «غیرقابل استفاده» بود (منبع: بی بی سی). با این حال تحقیقات علیه وی آغاز شده است. او تا زمان مشخص شدن نتیجه به حالت تعلیق در می آید.



منبع

از آنجایی که یک مقام هندی گلکسی اس 23 اولترا خود را در یک مخزن انداخت، آن را به همراه دو میلیون لیتر آب پمپاژ کرد. بعداً بحث کرد تلفن همراهش خیلی مهم بود. او در حال حاضر شغل خود را از دست داده است.

Galaxy S23 Ultra از بین رفت: مخزن پمپ خارج شد

به هر حال، گوشی هوشمند سامسونگ دوباره ظاهر نشده است. اگرچه Vishwas گفت که این تلفن حاوی اطلاعات مهم و اطلاعات دولتی است، اما احتمالاً در انتهای مخزن باقی خواهد ماند.

طبق اظهارات خود، ویشوا متعاقباً اجازه شفاهی برای انجام این کار را دریافت کرد آب را به یک کانال مجاور تخلیه کنید. همچنین به او اطمینان داده شد که آب نه تنها به هدر نمی رود، بلکه به نفع کشاورزان محلی خواهد بود.

در تست دوربین ما از Galaxy S23 Ultra، هیچ مخزنی خالی نشد:

رسمی پس از عملیات نجات به طور موقت تعلیق شد