تلفن همراه سامسونگ با باتری بزرگ با قیمت بالا

سامسونگ گلکسی A03 یک گوشی هوشمند معمولی سطح پایین است، اما دارای چند ویژگی خاص است. به عنوان مثال بزرگ باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت، که طول عمر طولانی را تضمین می کند. صفحه نمایش 6.5 اینچی دارای وضوح HD+، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است که با استفاده از کارت microSD قابل افزایش است. سامسونگ گلکسی A03 به عنوان یکی از معدود گوشی‌های هوشمند موجود در بازار، از عملکرد واقعی دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. بنابراین می توانید حافظه را افزایش دهید و همزمان دو سیم کارت را وارد کنید. شما فقط به ندرت آن را پیدا می کنید.

آنچه باید در مورد آلدی بدانید:

سامسونگ گلکسی A03 چه کار می کند

از دیگر ویژگی های سامسونگ گلکسی A03 می توان به الف دوربین 48 مگاپیکسلی و یک پردازنده چهار هسته ای این گوشی هوشمند هنوز مودم 5G ندارد، بنابراین فعلاً باید از شبکه 4G استفاده کنید که تا سال ها در آلمان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در مجموع، یک گوشی هوشمند جامد با قیمت پایین، که به لطف کارت اعتباری سالانه به یک بسته عالی تبدیل می شود. طبق اطلاعات فعلی، این گوشی هوشمند به‌روزرسانی اندروید 13 را نیز دریافت خواهد کرد.



منبع

اگر تجهیزات کمی بهتر و مدل جدیدتر می خواهید، ما گلکسی A13 سامسونگ را توصیه می کنیم (آن را در آمازون بررسی کنید). اگرچه هزینه آن کمی بیشتر است، اما یک سرمایه گذاری محکم است و یک کلاس بالاتر است. شاید چیزی برای افرادی که Aldi Süd در این نزدیکی ندارند یا نمی خواهند به Aldi بروند.

اگر به دنبال یک تلفن همراه جدید سامسونگ با باتری بزرگ هستید، باید هفته آینده Aldi Süd را بررسی کنید. چنین گوشی هوشمندی در آنجا با قیمت مقرون به صرفه فروخته می شود.

آلدی سامسونگ گلکسی A03 را به قیمت 125 یورو به فروش می رساند

اگر می خواهید خودتان را با یک تلفن همراه جدید سامسونگ پذیرایی کنید اما نمی خواهید پول زیادی برای آن خرج کنید، می توانید نگاهی به Aldi Süd در 29 سپتامبر 2022 بیندازید. اونجا هست سامسونگ گلکسی A03 تنها با قیمت 125 یورو (به آلدی نگاه کنید). سایر نمایندگی ها حدود 140 یورو می گیرند. در Aldi شما همچنین یک سیم کارت Aldi Talk با اعتبار 10 یورو دریافت می کنید و می توانید بلافاصله با آن شروع کنید. تلفن همراه نیز هدیه خوبی است.