بنابراین، موتورولا با Moto X40 یک گوشی هوشمند رده بالای واقعی را ارائه خواهد کرد که نه تنها عملکرد بسیار زیادی را ارائه می دهد، بلکه طراحی منحصر به فردی را نیز ارائه می دهد. قرار است این اولین گوشی هوشمند تاریخ باشد نمایشگر چهار لبه داشته باشید، که از چهار طرف گرد است. تلفن همراه قبلاً هنگامی که توسط مرجع صدور مجوز خاموش شد، عکس گرفته شده بود. این جالب خواهد بود که ببینیم این گوشی در شرایطی که اساسا فقط یک نمایشگر را در دست دارید، به صورت روزانه چگونه کار می کند.

موتورولا قبلاً نشان داده است که این شرکت چه کاری می تواند با Edge 30 Ultra انجام دهد. با Moto X40، که احتمالاً در اروپا با نام Edge 40 Pro ظاهر می شود، اکنون باید از نظر عملکرد نیز در بالای قفسه باشد. «مدیر کل» تجارت تلفن همراه اکنون با انتشار بنچمارک AnTuTu از گوشی هوشمند جدید با اسنپدراگون 8 نسل 2 و تایید عملکرد بسیار بالای پردازنده، در Weibo شور و هیجانی ایجاد کرده است. با بیش از 1.3 میلیون امتیاز، تراشه از بین رفته است 30 درصد سریعتر از نسل قبلی خود (منبع: ithome).

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.