تلفن همراه را به صفحه کلید، ماوس و موارد دیگر وصل کنید

یک کابل آداپتور مربوطه یا یک آداپتور USB کوچک برای اتصال از طریق USB-OTG استفاده می شود. دستگاه USB مانند چاپگر، صفحه کلید یا ماوس را به کابل متصل می کند و سپس آن را به گوشی هوشمند متصل می کند. برای اتصال ماوس یا هارد دیسک به تلفن هوشمند اندرویدی از طریق OTG، معمولاً به یک برنامه اضافی نیز نیاز دارید، به عنوان مثال USB Host Controller یا Total Commander. با این حال، دستگاه اغلب به طور خودکار شناسایی می شود. با کمی تلاش و بدون هزینه اضافی، می توانید تبلت را با صفحه کلید و ماوس جدید به جای لپ تاپ ارتقا دهید. با یک فایل منیجر، می‌توانید مستقیماً به داده‌ها در یک USB یا حتی یک هارد دیسک خارجی در دستگاه Android دسترسی داشته باشید. این باعث می‌شود فضای ذخیره‌سازی گوشی هوشمند برای داده‌های مهم‌تر آزاد بماند.

نکته: اگر یک صفحه کلید USB واقعی را به گوشی هوشمند متصل می کنید، ممکن است مجبور شوید آن را در تنظیمات Android پیکربندی کنید. نحوه انجام این کار را می توانید در راهنمای تنظیمات صفحه کلید دستگاه اندرویدی ما بیابید. به عنوان یک قاعده، شما باید ” را انتخاب کنیدزبان و ورودی“بازدید کنید. ورودی “صفحه کلید فیزیکی” باید در آنجا ظاهر شود.
آداپتور Syntech USB-C به USB (2 عدد) آداپتور زن OTG USB-C به USB 3.0، Thunderbolt 4/3 به USB 3.0 سازگار با MacBook Pro 2021 iPad mini 6 iMac MacBook Air 2022 Surface Pro 8/X Go و موارد دیگر

آداپتور Syntech USB-C به USB (2 عدد) آداپتور زن OTG USB-C به USB 3.0، Thunderbolt 4/3 به USB 3.0 سازگار با MacBook Pro 2021 iPad mini 6 iMac MacBook Air 2022 Surface Pro 8/X Go و موارد دیگر

USB OTG: اتصال هارد اکسترنال، USB، چاپگر و موارد دیگر به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی

توسعه دهنده: HSoftDD

دستگاه های دارای USB OTG را می توان هم به عنوان دستگاه USB و هم به عنوان میزبان برای اتصال دستگاه های USB دیگر استفاده کرد. اندروید از اندروید 3.1 (لانه زنبوری) از USB-OTG پشتیبانی می کند. با این حال، پیش نیاز این است که دستگاه اندروید مربوطه از استاندارد “در حال حرکت” نیز پشتیبانی کند. با این برنامه به راحتی می توانید بررسی کنید که آیا این با تلفن همراه شما کار می کند یا خیر. پس از راه اندازی، به شما نشان می دهد که آیا دستگاه با USB OTG سازگار است یا خیر.

مقالات بیشتر در مورد موضوع:

منبع باز در مقابل نرم افزار تجاری – از چه چیزی استفاده می کنید؟

توسعه دهنده: FaitAuJapon.com

گالری عکس را شروع کنید(21 تصویر)

توسعه دهنده: Syntech

کابل آداپتور USB-OTG adaptare 40225 Micro-USB 2.0 سوکت USB نوع A برای حافظه و یک
20 ایده نابغه برای USB های قدیمی که می توانید همین الان امتحان کنید
سازگاری USB OTG Checker

سازگاری USB OTG Checker

همچنین امکان اتصال موس، چاپگر یا استیک USB به گوشی هوشمند اندرویدی با استفاده از USB-OTG وجود دارد. با کمک یک هاب USB، حتی می توان ماوس و کیبورد را به طور همزمان به دستگاه اندروید متصل کرد. تقریباً تمام دستگاه های USB را به تلفن هوشمند خود وصل می کنید:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

با کمک USB می توانید به عنوان مثال یک صفحه کلید واقعی را با کابل به دستگاه اندرویدی متصل کنید. شما مجبور نیستید یک دستگاه بلوتوث اضافی بخرید یا در تنظیمات بلوتوث دستگاه تلفن همراه کمانچه بخرید، می توانید به سادگی از صفحه کلید برای پیامک های تلفن همراه که در رایانه شخصی نیز استفاده می کنید استفاده کنید. بنابراین اگر صفحه نمایش معیوب است و ورودی های صفحه لمسی دیگر کار نمی کنند، می توانید از تلفن همراه نیز استفاده کنید.

USB-OTG: صفحه کلید، ماوس و موارد دیگر را با گوشی هوشمند Android متصل کنید

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 08/04/2022 13:07

اگر چندین دستگاه USB در خانه دارید، لوگوی معروف USB را با اضافه شدن “OTG” روی یک یا بسته بندی دیگر پیدا خواهید کرد. “USB OTG” مخفف “USB On-the-go” است و عملکردهای یک اتصال USB معمولی را گسترش می دهد. برای مثال، می‌توانید صفحه‌کلید، USB و موارد دیگر را از طریق USB-to-Go به تلفن هوشمند یا تبلت اندرویدی متصل کنید. پیش نیاز این است که دستگاه تلفن همراه دارای USB باشد.

کابل آداپتور USB-OTG adaptare 40225 Micro-USB 2.0 سوکت USB نوع A برای حافظه و یک

علاوه بر این، تمام داده ها را می توان به سرعت و به راحتی از یک تلفن هوشمند و تبلت اندرویدی از طریق USB OTG منتقل کرد و به عنوان یک نسخه پشتیبان ذخیره کرد. همچنین می توانید از این طریق عکس ها را از حافظه دیجی کم به تلفن همراه خود انتقال دهید.