تلفن همراه دست دوم من چقدر می ارزد؟ به این ترتیب Rebuy تست می کند

گوشی‌های هوشمند اکنون به دستگاه‌هایی تبدیل شده‌اند که سال‌ها بدون هیچ مشکلی قابل استفاده هستند. اکثر ما هم همینطور. این فناوری به قدری خوب است که هنوز هم می توانید از دستگاهی استفاده کنید که سه سال از عمر آن گذشته است یا آن را بدون هیچ مشکلی دوباره بفروشید. شرکت‌های تجارت مجدد اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند، زیرا هر چه خرید و فروش فن‌آوری استفاده شده روان‌تر باشد، فناوری کارکرد طولانی‌تری در گردش خواهد داشت.



منبع اگر به دنبال یک گوشی هوشمند جدید هستید، دلایل زیادی دارید که به اطراف نگاه کنید. چرا که نه تنها سوال تلفن همراه جدید جالب است. این سوال نیز مطرح می شود که چه اتفاقی برای قدیمی خواهد افتاد. زیرا فقط به این دلیل که قدیمی یک یا دو ماه است به این معنی نیست که در کشو گرد و غبار جمع می کند یا باید فوراً دفع شود. اینجاست که شرکت‌هایی مانند Rebuy وارد تجارت مجدد می‌شوند. آنها فناوری قدیمی را می خرند، آن را آزمایش می کنند – در صورت لزوم آن را تعمیر می کنند – و دوباره می فروشند.

مشاهده یا فروش تلفن های همراه دست دوم در Rebuy

شرکت های بازرگانی تلفن های همراه قدیمی را خریداری می کنند، آنها را تعمیر می کنند و دوباره می فروشند. اما چگونه آنها واقعاً دستگاه های قدیمی را که ارسال می کنند آزمایش می کنند؟ شرکت بازرگانی برلین Rebuy از ما دعوت کرد تا این موضوع را در محل تدارکات آنها در Falkensee در نزدیکی برلین بررسی کنیم. ما روند دقیق را در ویدیو به شما نشان می دهیم.

فروش تلفن های همراه قدیمی: Rebuy اینگونه آزمایش می کند

اگر از این پیشنهاد راضی هستید، گوشی هوشمند با انواع و اقسام گوشی های دیگر به انبار می رسد، جایی که در انتظار خریدار بعدی است.

آینده تجارت مجدد

پس از بررسی کامل برای اطمینان از اینکه واقعاً گوشی های هوشمند هستند، تلفن های همراه ریست شده، تمیز می شوند و به یک فرآیند خودکار ارسال می شوند.

استفان با یک آیفون در دست روبروی یک ربات بازرسی Rebuy ایستاده است
در Rebuy، روبات ها تلفن های همراه را آزمایش می کنند (در سمت راست در تصویر). (منبع تصویر: GIGA)

ربات ها تمام عملکردهای تلفن هوشمند را بررسی می کنند: نمایشگر، دوربین، عملکرد لمسی. اگر چیزی کار نکرد، سیستم ها زنگ خطر را به صدا در می آورند. در مرحله بعدی عکس هایی با وضوح بالا از دستگاه ها گرفته می شود و اپتیک ارزیابی می شود. آیا صفحه نمایش خط و خش دارد، آیا پشت آن نیاز به تعویض دارد، آیا فریم آن آسیب دیده است؟ این نتایج آزمایش برای محاسبه پیشنهادی که Rebuy برای دستگاه قدیمی به مشتری می‌دهد، استفاده می‌شود.

یک ردیف قفسه در انبار خرید مجدد.  کنسول‌های جعبه‌دار، لپ‌تاپ و گوشی‌های هوشمند در اینجا ذخیره می‌شوند.
بیشتر از گوشی‌های هوشمند: لپ‌تاپ‌ها و کنسول‌ها را نیز می‌توانید در محل تدارکات Rebuy در Falkensee پیدا کنید. (منبع تصویر: GIGA)

به ما اجازه داده شد که ببینیم دقیقاً چگونه آنها در مرکز تدارکات در Falkensee آزمایش می کنند. همه گوشی‌های هوشمندی که برای فروش مجدد به Rebuy ارسال می‌شوند به اینجا می‌رسند.