تلفن همراه جدید سامسونگ با باتری بزرگ بسیار ارزان است

اولین گوشی هوشمند جدید سامسونگ در سال 2023 یک مدل به خصوص مقرون به صرفه است. قیمت آن فقط معادل 85 یورو است و در ابتدا در هند عرضه خواهد شد. با این حال، این احتمال وجود دارد که این مدل در سطح بین المللی نیز عرضه شود برای پوشش کمترین محدوده قیمت. با قیمت کمتر از 100 یورو، تجهیزات جامد با صفحه نمایش 6.55 اینچی را دریافت می کنید که با وضوح HD+ ارائه می شود. این تلفن همراه از MediaTek Helio P35 استفاده می کند که در محدوده عملکرد پایین تر قرار دارد (منبع: Flipcart).

از دیگر ویژگی های سامسونگ گلکسی اف 04 می توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که مناسب است مدت زمان طولانی را تضمین می کند. مودم 5G وجود ندارد، باید به یک مودم 4G بسنده کنید. در غیر این صورت هر آنچه که نیاز دارید با WiFi و بلوتوث همراه است. زوج یک سوکت جک 3.5 میلی متری نصب شده است، تا بتوانید با استفاده از هدفون به عنوان آنتن به رادیو گوش دهید. این اساساً دیگر در مورد گوشی های هوشمند مدرن صدق نمی کند. اندروید 12 هنوز به عنوان سیستم عامل استفاده می شود.

سامسونگ گلکسی F04 در ابتدا در تاریخ 12 ژانویه 2023 در هند با قیمتی در حدود 85 یورو عرضه خواهد شد. معلوم نیست به اروپا بیاید یا نه. کاملاً ممکن است که در نسخه اصلاح شده با نام دیگری ظاهر شود. در این کشور بیشتر موبایل های کلاس A هستند که در محدوده قیمت پایین به فروش می رسند.



منبع

سامسونگ تعداد زیادی گوشی هوشمند می‌سازد که در بازه‌های قیمتی مختلف قرار دارند. اکنون با گلکسی F04 مدل دیگری اضافه شده است که با قیمت بسیار پایین ارائه می شود، اما همچنان تجهیزات محکمی را ارائه می دهد.

سامسونگ الکترونیکس

Samsung Galaxy F04 با قیمت مناسب

با وجود قیمت پایین، شما Samsung Galaxy F04 را دریافت می کنید 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلیکه از طریق کارت microSD تا 1 ترابایت قابل افزایش است. از طریق عملکرد RAM Plus می توانید 4 گیگابایت حافظه مجازی اضافی را باز کنید. یک دوربین دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد. برای صرفه جویی در پول، سامسونگ بدون حسگر اثر انگشت کار می کند. از طریق Face Unlock می‌توانید با دوربین سلفی ثبت‌نام کنید، اگرچه این روش مطمئناً مطمئن نیست و هنگام انجام امور بانکی باید یک پین وارد کنید.

در اینجا برخی از نکات سامسونگ وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

Samsung Galaxy F04 برای هند در حال حاضر