به نظر می رسد سامسونگ بیشتر و بیشتر به سمت شیائومی گرایش پیدا کرده است که بسته به منطقه، گوشی های هوشمند مختلفی را با همین نام روانه بازار می کند. این همان چیزی است که در گلکسی M13 اتفاق افتاد. این گوشی هوشمند با 4 گیگابایت رم و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به زودی با قیمت 189 یورو در دسترس ما قرار خواهد گرفت (به آمازون مراجعه کنید). در هند، گلکسی M13 با همین نام مشترک است اما مجهزتر است. در آنجا یعنی تا 12 گیگابایت رم و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی. اینها همچنین دو ویژگی فنی مهم هستند که با هم تفاوت دارند (منبع: سامسونگ).

گوشی های جدید کلاس A سامسونگ:

در غیر این صورت سامسونگ برای این کار دارد گلکسی M13 هندی طراحی کمی متفاوت را انتخاب کردکه بیشتر بر اساس Galaxy S22 Ultra (تست) به دلیل دوربین است. Galaxy M13 ما بیشتر در جهت Galaxy A53 است. معلوم نیست چرا سامسونگ این دو اسمارت فون را متفاوت با نام یکسان تجهیز می کند و چرا نسخه بدتر را در آلمان دریافت می کنیم. در هند، تلفن همراه حتی کمی کمتر و معادل 150 یورو قیمت دارد. بنابراین ما بیشتر هزینه می کنیم و کمتر برای آن می گیریم.

اگرچه سامسونگ قبلاً گوشی‌های هوشمند اندرویدی زیادی را روانه بازار کرده است، اما احتمالاً هنوز جایی برای چنین مدلی وجود دارد. با گلکسی M13، این شرکت یک مدل بسیار خاص ارائه کرده است که تنها به صورت تغییر یافته در دسترس ما خواهد بود.

سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ گلکسی M13 با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی