تلفن های هوشمند تاشو محبوب نیستند: مشتریان از تلفن های همراه گران قیمت دوری می کنند

بر اساس داده های اخیر، فروش گوشی های هوشمند تاشو پس از اشتیاق اولیه به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. سامسونگ همچنان رهبری بازار خود را حفظ می کند، اما در عین حال شاهد کاهش است.

سامسونگ الکترونیکس

تلفن های همراه تاشو: آمار فروش دوباره کاهش یافته است

روشن کاهش را می توان برای همه تولید کنندگان مشاهده کرد. گوشی های تاشو و تاشو سامسونگ همچنان در جایگاه نخست قرار دارند، اما سهم بازار در سه ماهه اول به 45 درصد کاهش یافت. بر اساس تجزیه و تحلیل شرکت تحقیقات بازار Display Supply Chain Consultants (DSCC) Oppo با 21 درصد در جایگاه دوم قرار دارد (منبع: راس یانگ در توییتر).

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

بر اساس داده‌های جدید، فروش گوشی‌های تاشو برای دو فصل متوالی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. بین ژانویه و مارس 2023 در سراسر جهان بود تنها 2.1 میلیون واحد باقی مانده است تحویل داده شده. برای مقایسه: در سه ماهه سوم سال 2022، بیش از 6 میلیون مشتری گوشی هوشمند تاشو را انتخاب کردند.

شایعه شده است که سامسونگ قصد دارد گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 خود را کمی زودتر از حد انتظار عرضه کند. احتمالاً دو تلفن همراه قبلاً در جولای 2023 ارائه شده است. پس از آن باید انتظار انتشار در 11 اوت را داشت.

گلکسی زد فلیپ 4 در بین مشتریانی که اخیراً تلفن همراه تاشو را انتخاب کرده اند بسیار محبوب است. گفته می شود سهم بازار 27 درصد است. در رتبه دوم نه گلکسی زد فولد 4 سامسونگ، بلکه جیب اس هوآوی با 15 درصد قرار دارد. گوشی هوشمند تاشو بزرگتر سامسونگ باید به رتبه سوم بسنده کند. Oppo Find N2 Flip با 11 درصد و Huawei Mate X3 با 6 درصد عرضه می شوند.

وقتی نوبت به گوشی های هوشمند تاشو می رسد، مشتریان این کار را انجام می دهند انتخاب بسیار زیادی که قبلا هرگز. سامسونگ و برخی از تولیدکنندگان چینی مانند Oppo ارسال کرده اند و گوگل اخیراً با پیکسل فولد خود وارد رینگ شده است. اگرچه تعداد بیشتری از تلفن های همراه را می توان به نصف خم کرد، اما اشتیاق مشتریان کمتر و کمتر می شود.

برداشت ما از Galaxy Z Fold 4 و Flip 4:

سامسونگ: آیا نسل بعدی تاشو زودتر ظاهر می شود؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع