تلفن های همراه و تبلت ها برچسب تعمیر دریافت می کنند

به محاسبه کمیسیون اتحادیه اروپا مقررات پیشنهادی می تواند منجر به کاهش ضایعات کربنی معادل 5 میلیون خودرو شود.

Fairphone 4 به دلیل قابل تعمیر بودن باید خوب عمل کند:

اتحادیه اروپا: تلفن های همراه و تبلت ها نمرات مدرسه را دریافت می کنند

باتری تلفن های همراه و تبلت ها نیز باید بیشتر دوام بیاورند. یکی ظرفیت 80 درصدی نیز باید پس از 1000 چرخه شارژ باشد ماندن. کمیسیون اتحادیه اروپا تنها استثناهایی را برای گوشی های هوشمند تاشو در نظر گرفته است. همچنین این پیشنهاد جالب است که به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری نباید بر عمر باتری تأثیر منفی بگذارد.

پیش نویسی که اکنون منتشر شده است در درجه اول بر روی آن تمرکز دارد باتری و قطعات یدکی. سازندگان باید مجبور شوند حداقل 15 جزء ضروری را برای هر دستگاه در مدت پنج سال پس از عرضه به بازار ارائه دهند. این شامل باتری ها و نمایشگرها، اما همچنین محفظه، اسلات سیم کارت و کارت حافظه، پشتی و شارژرها (منبع: اتحادیه اروپا) می شود.

به منظور شناسایی استحکام، قابلیت تعمیر و مصرف انرژی برای مصرف کنندگان، یک نوع سیستم نمره دهی مدارس معرفی شد اراده. مشابه برچسب های انرژی موجود، مصرف کنندگان می توانند در یک نگاه ببینند که تلفن همراه یا تبلت چگونه کار می کند. ممکن است در سال 2024 معرفی شود.



منبع

سازندگان تلفن های همراه و تبلت ها باید دستگاه های خود را قوی تر و آسان تر تعمیر کنند. کمیسیون اتحادیه اروپا برای جلوگیری از ضایعات الکترونیکی بیشتر در آینده این را می خواهد. نمرات مدرسه برای کمک به مصرف کنندگان در ارزیابی آنها در نظر گرفته شده است.

اتحادیه اروپا: تلفن های همراه باید قابل تعمیر تر شوند

بر اساس پیشنهاد کمیسیون اتحادیه اروپا، تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها باید تجدید نظر کنند. برای جلوگیری از زباله های الکترونیکی، دستگاه ها باید به گونه ای طراحی شوند که مقاومت بیشتری داشته باشند. علاوه بر این، کمیسیون می‌خواهد اطمینان حاصل کند که اگر مشتریان بخواهند خودشان تلفن همراه یا تبلت خود را تعمیر کنند، قطعات بسیاری ارائه می‌شود.