تلفن های همراه ما پر از باکتری است

هر کسی که اکنون می بیند که اعداد ذکر شده آنها را به سمت تمیز کردن گوشی هوشمند خود در سریع ترین زمان و به طور کامل حرکت می دهد، باید این کار را انجام دهد. بدون عوامل تهاجمی اجازه دهید به کار گرفته شود

Insurance2Go، از سوی دیگر، می تواند همه چیز را روشن کند صفحه کلید و موس دادن. فقط پنج واحد عفونی در هر سانتی متر مربع در اینجا یافت شد – حداقل به طور قابل توجهی کمتر از روی صندلی توالت.

همانطور که یک مطالعه به طرز چشمگیری نشان می دهد، مقدار باورنکردنی از باکتری ها روی تلفن های همراه ما تجمع می کنند – حتی بیشتر از توالت. فرقی نمی کند که گوشی های هوشمند از کدام سازنده تولید شوند.

مطالعه: گوشی‌های هوشمند کثیف‌تر از توالت‌ها هستند

همانطور که در مقاله ویژه خود در مورد تمیز کردن تلفن همراه نشان دادیم، عوامل تمیز کننده تهاجمی می توانند به پوشش صفحه نمایش حمله کنند. در عوض تبدیل شدن دستمال های تمیز کننده برای گوشی های هوشمند توصیه شده. از طرف دیگر، برخی از تولیدکنندگان نیز کیت های تمیزکننده خود را برای تلفن های هوشمند ارائه می دهند (به آمازون مراجعه کنید).



منبع به خصوص در مواقع همه‌گیری، بهداشت باید جدی‌تر گرفته شود. نکاتی در مورد نحوه مقابله با ویروس کرونا را می توانید در این ویدیو مشاهده کنید:

تمیز کردن تلفن همراه بدون مواد تهاجمی بهتر است

آ تفاوت بین تولید کنندگان گوشی های هوشمند نتوانست شرکت را پیدا کند. یک آیفون نامشخص، یک تلفن همراه از سری پیکسل گوگل و یک گوشی هوشمند نامشخص از سری گلکسی سامسونگ مورد بررسی قرار گرفتند.

مطالعه شرکت بریتانیایی Insurance2Go نتیجه نگران کننده ای را نشان داده است. میانگین تلفن های همراه بیشتر از توالت ها به باکتری آلوده هستند. در طول بررسی، کمتر از 245.9 واحد عفونی در هر سانتی‌متر مربع نمایشگر تلفن همراه جمع‌آوری شد. با یک تلفن همراه متوسط، با 84.9 واحد عفونی باید کمتر باشد، اما در مقایسه با صندلی توالت، نتیجه همچنان منزجر کننده است. یک صندلی توالت فقط 24 واحد عفونی دارد (منبع: Insurance2Go).

کیت تمیز کردن تلفن همراه را در آمازون بررسی کنید

نمی توان رد کرد که نمایشگرهایی که گاهی مملو از باکتری هستند اثرات بر روی پوست از مالک می تواند داشته باشد. به خصوص هنگامی که تلفن همراه برای برقراری تماس به صورت فشار داده می شود، باکتری ها می توانند روی پوست نفوذ کنند.